Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Her gledes det til neste løp. Min favorittbane!! Om mulighetene hadde muliggjort det hadde jeg dratt dit først og fremst. Men Japan-turisme og covid går ikke akkurat sammen hånd i hånd: de er strenge og uforutsigbare. men en vakker dag… Endret 4. oktober 2022 av Retroman Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 5. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2022 Hvor blir det av budsjettrapporten? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2022 Når du alltid er sist og ikke har lært å bruke speil. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2022 Dovreekspressen skrev (1 time siden): Hvor blir det av budsjettrapporten? kommer om en drøy time Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2022 https://www.skysports.com/f1/news/12433/12712620/f1-budget-cap-minor-breaches-made-but-all-teams-to-avoid-severe-punishments-for-2021-limits Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2022 FIA ass. Setter egne deadlines som de bommer på. Noobs Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2022 https://www.fia.com/news/fia-statement-financial-regulations-0?fbclid=IwAR1g_aabhz6o-7DSQavIvtAV7RbM_dOAezrA3uTJr__xwJDcEveona7BJCc Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Min magefølelse er at de har avdekket noe og jobber nå iherdig med skadereduksjon. Man biter ikke hånda som gir deg mat og sånn, samtidig som du skal bevare maktbalansen. Endret 5. oktober 2022 av Retroman Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 6. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2022 Ja, det er vel ingen grunn til å utsette om alt er på stell. Så noe muffens må det være. Skadebegrensning er nok realiteten. Hvordan kan kan resultatet pakkes inn i gråsoneproblematikk, usikkerhet, første år med budgetcap osv. Nytteløst å gi en straff som ikke påvirker resultatet. Og nytteløst å gi en straff som påvirker resultatet også. Om costcap ikke håndteres strengt, så er det "fritt fram" å overskride heretter. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2022 Stinker "Financial Fair Play" all over med kun en symbolsk betydning som kun straffer de som frivillig holder seg innafor 1 Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 6. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2022 I så fall dør hele costcap. Mange var jo skeptiske i utgangspunktet, og mente det aldri ville kunne fungere. Kanskje hadde de rett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2022 Kult! Jeg har stor tro på både Alpine og Gasly, så ser frem til å følge han neste sesong. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2022 Spørs bare hvordan Gasly og Ocon kommer overens da, de har vel ikke alltid vært så gla i hverandre 👀 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg skal til Japan GP 2023. Noen som har vært på løp der og har tips ang billetter (hvor på banen) og andre momenter rundt løpet? Kommer til å bo i Nagoya. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2022 indahla skrev (11 minutter siden): Jeg skal til Japan GP 2023. Noen som har vært på løp der og har tips ang billetter (hvor på banen) og andre momenter rundt løpet? Kommer til å bo i Nagoya. Veldig kult! Hadde gått for grandstand V1 eller V2 for å få starten, atmostfæren, pitstop, samt alt som skjer utenom racing. Men beste plass for å se racing, må være Q2. Derfra ser du pitlane entry, 130R, Casio-triangelet og siste sving. En av de beste plassene for forbikjøring. Tror du også ser over til degner, derfra også. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2022 Gasly til Alpine confirmed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg