Evil-Duck Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Håper det ikke regner noe mer før kvalikk 🥶 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Woho, blir en halvtime med kjøring nå. Pit exit åpner snart! 1 Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Bottas vil over på inters! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Hva viser F1TV nå mellom sessions? Jeg pleier å se på en piratstream fra Sky sports, der er det masse gamle intervjuer og reklame nå..har F1tv betalt noe content når det ikke er løp nå? Har også lurt på om det er sky sports folka som streamer på F1TV også (Crofty etc) eller deres egne kommentatorer? Liker best å høre sky sine kommentarer Endret 1. oktober 2022 av Bytex Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Bytex skrev (23 minutter siden): Hva viser F1TV nå mellom sessions? Jeg pleier å se på en piratstream fra Sky sports, der er det masse gamle intervjuer og reklame nå..har F1tv betalt noe content når det ikke er løp nå? Har også lurt på om det er sky sports folka som streamer på F1TV også (Crofty etc) eller deres egne kommentatorer? Liker best å høre sky sine kommentarer Tror ikke de sender noe mellom sessions. Jeg har nok ikke tid til å se på det uansett. Men på alle sendinger kan du velge mellom F1TV sine kommentatorer eller Sky Sports sine (Crofty & Co) under valget "International". Jeg hører kun på Sky-gjengen fordi jeg er så vant til å høre de, men F1TV gjengen er veldig gode også. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Ha ha. Slo på TV-en i stad og selv om Viaplay sa det var F1 så viste de Offshore båtrace. Jeg mumler for meg selv at det regnet såpass, ja. Samboer ser på meg og bare: «kjører de båt istedenfor, da?» o lord.. 3 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Herlig med Mick som rakk å få inn enda en runde og kom seg ut av Q1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Dæven de to siste Q3 rundene var spennende. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Veldig bra kvalifisering ja. Alonso og Tsunoda viser seg litt, og for en gangs skyld er det noen andre enn Ferrari som driter seg ut. Men Ferrari har sjansen til å rette på dette i morgen. Watch this space. Endret 1. oktober 2022 av Retroman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 (endret) Jeg har trua på at Hamilton sniker seg forbi p1 og 2 i de første svingene og holder seg der siden denne banen er vanskelig å forbikjøre på med disse flakene av noen biler. Det virker som han har prikka inn godformen på bilen igjen de siste løpene. Veldig kult å se Tsunoda på p1 en runde også. Endret 1. oktober 2022 av Bytex Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Har ikke Red Bull råd til å kjøpa litt mer bensin? ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Bare å fylle på med sukkerfri red bull i stedet Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Jarmo skrev (1 time siden): Har ikke Red Bull råd til å kjøpa litt mer bensin? ^^ Tør kanskje ikke bruke mer penger nå?! Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2022 Red bull har besøk av noen som lager "dokumentar" denne helgen. De har ikke gjort noen feil denne sesongen. Tilfeldig at det kom nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Max skulle ha fulgt med på Sky Sports, de visste at han var tom for bensin når han ropte WTF WHY hele tida 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Var det faktisk bensin det var snakk om, fikk vi det bekreftet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Jepp han forklarte det i post-race intervjuet. Han skjønte ikke hvordan teamet kunne gjøre en så stor feil. Men satser på han har glemt det innen i morgen. Endret 2. oktober 2022 av Bytex Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Rudde skrev (6 timer siden): Var det faktisk bensin det var snakk om, fikk vi det bekreftet? Ser ut som han fikk seg en snickers etter triaden på radioen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Hva faen er vitsen med wets og intermediates når de faen ikke tør å kjøre når det regner?? For et sirkus. Flaut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg