Jarmo Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 Det internasjonale bilsportforbundet har bestemt at det skal kjøres 24 VM-løp i Formel 1 neste sesong. Det er første gang i sportens historie. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 Stakkars alle de på teamene som må slite ræva av seg enda en helg fordi pampene trenger enda mer penger. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 Retroman skrev (39 minutter siden): Stakkars alle de på teamene som må slite ræva av seg enda en helg fordi pampene trenger enda mer penger. Tipper alle stallene har et manskap som kan roteres litt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Jarmo skrev (50 minutter siden): Tipper alle stallene har et manskap som kan roteres litt. Jeg vil heller ha kvalitet fremfor kvantitet. Bare det faktum at det snakkes om å rotere på mannskap for å rettferdiggjøre flere løp gjør meg uggen. Sjåførene sa vel sitt allerede ifjor når de økte til 23 løp og vi skal ikke lenger tilbake enn til 2009 da det «bare» var 17 løp. Og jeg frykter at publikum får nedprioritert kvalitet på løpshelgen der de bare skal gjetes rundt og legge igjen mest mulig penger. Etter min mening kunne modellen med 20 løp blandt 25-30 kandidater vært en god løsning. Så kan de som lager best opplevelse få være med neste gang, og Monza og Barcelona må bli flinkere i timen for å få være med. Jeg regner med at 24 løps-kalenderen vil bli kommentert av flere. Med unntak av Tost, da. Husker jeg rett så var han for 23 løp og mente at de som ikke var forberedt på race døgnet rundt kunne bare forlate F1. Endret 20. september 2022 av Retroman Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2022 Rapporter Del Skrevet 21. september 2022 24 løp er fire too many, imo. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. september 2022 Rapporter Del Skrevet 21. september 2022 Som menneske så synes jeg rundt 20 løp høres bra ut. Som Formel 1 fan så tar jeg gjerne så mange løp som mulig. Omså hver helg. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. september 2022 Rapporter Del Skrevet 21. september 2022 Retroman skrev (På 20.9.2022 den 20.27): Og jeg frykter at publikum får nedprioritert kvalitet på løpshelgen der de bare skal gjetes rundt og legge igjen mest mulig penger. Er det ikke litt sånn allerede? Mtp alle klagene fra publikum på de siste løpene. Tokens er også noe unødvendig dritt for å melke folk. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. september 2022 Rapporter Del Skrevet 21. september 2022 Sjørøver skrev (Akkurat nå): Er det ikke litt sånn allerede? Mtp alle klagene fra publikum på de siste løpene. Tokens er også noe unødvendig dritt for å melke folk. Var akkurat det jeg tenkte på. Monza og Catalunya er shitshow deluxe. Vi er i tvil om vi reiser dit til neste år, og vurderer Nederland eller Østerrike. Hjertet mitt sier Japan, men lommeboka var ikke enig.. 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 21. september 2022 Rapporter Del Skrevet 21. september 2022 Retroman skrev (1 time siden): Var akkurat det jeg tenkte på. Monza og Catalunya er shitshow deluxe. Vi er i tvil om vi reiser dit til neste år, og vurderer Nederland eller Østerrike. Hjertet mitt sier Japan, men lommeboka var ikke enig.. Jeg kunne vurdert Silverstone, men tviler på at jeg skal på noe løp før det skjer noe drastisk med lydbilde. Det blir litt teit når F2 er høydepunktet lydmessig. Jeg drar heller på Goodwood. Løp på tv er dog helt topp, selv om det er smått forutsigbart. Formel 2.mp4 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. september 2022 Rapporter Del Skrevet 22. september 2022 Yuki får nok et år på å vise hva han er god for 🤩 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. september 2022 Rapporter Del Skrevet 23. september 2022 Ingen stor overraskelse, men ja, da er det offisielt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. september 2022 Rapporter Del Skrevet 23. september 2022 Endelig! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. september 2022 Rapporter Del Skrevet 23. september 2022 Han var jo rett og slett aldri god nok. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. september 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2022 WDC håpet er ute Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2022 Rapporter Del Skrevet 23. september 2022 Hurra! Fin fyr, elendig fører. de Vries inn da? Må jo bli det. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. september 2022 Rapporter Del Skrevet 23. september 2022 MartinF skrev (6 minutter siden): Hurra! Fin fyr, elendig fører. de Vries inn da? Må jo bli det. Slik jeg har forstått det så er de Vries en meget ettertraktet fører og er potensielt ønsket inn hos både Alpha Tauri, Alpin og Williams så da gjennstår det vel litt å se hvor han ender opp til slutt, men at vi får se han i F1 i 2023 virker vel så og si sikkert nå Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2022 Rapporter Del Skrevet 24. september 2022 Motorsporten i gamle dager: https://www.finansavisen.no/motor/klassiske-biler/2022/09/23/7926181/gardermoen-racet-i-1947 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg