Dassen Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 (endret) Tror det er den fineste racing-bilen jeg har sett. Punktum. Endret 17. februar 2022 av Dassen 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg må være en av de få som ikke er fan av den Ferrarien... Joda, de kurvene er litt nice, men liveriet er bare rot. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Evil-Duck skrev (2 timer siden): Så populær at den knakk twitter? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Comma Chameleon skrev (11 minutter siden): Så populær at den knakk twitter? Ferrari breaks the internet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Sjokkerende at den nye Ferrari bilen er rød Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Mercedes i morgen tidlig, spennende om vi får enda en distinkt tolkning av reglene. Vært store forskjeller så langt, og det gjør jo ting litt ekstra spennende. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. februar 2022 Del Skrevet 17. februar 2022 Litt mer slick 2022 ferrarien mot 2021 kan en si Syns 2022 bilen bare blir penere og penere jo mer jeg ser den, ender nok fort opp som favoritten i år når det kommer til utseende, med mindre Mercedes eller Alpine drar noe sensasjonelt ut av hatten. For bare håpe den er like kjapp som den ser ut å at ferrari klarer å kjempe om mesterskapet igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Nok en forvirrende lansering, Mercedes viser 2 helt forskjellige biler... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Renderen var nydelig, men den faktiske bilen de viste på revealen er jeg ikke like solgt på, det gulvet ut fra sidepodsa ser jo ut som det har vært gjennom en ulykke og "felgene" gikk fra å ha et megafett design i renderen til å ligne med på noen stålfelger jeg kunne funnet på å kaste på en gamme 90 talls corolla. Men mercedes vet nok hva de gjør å det handler vel ikke om å ha en pen bil for å vinne mesterskap. Selve liveryen var fet nok da Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Trist å gå tilbake til sølvfargen. Utrolig mye kjedeligere enn den svarte looken. IMO er sølv den definitivt kjedeligste fargen. Samme med McLaren når de kjørte den. Ser ganske stygt ut, og går for mye i ett med asfalten til at det ser kult ut. Om de ikke ville fortsette med svart så kunne de valgt noe annet. Sitter kanskje for dypt med "silver arrows" til at de kunne vurdere det. Definitivt svakeste lanseringen hittil i år. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 Svakeste lanseringen tar vertfall HAS med god margin for meg hvor lanseringen besto av en twitter post av en render med den samme kjipe russiske liveryen som i 2021. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Evil-Duck skrev (28 minutter siden): Svakeste lanseringen tar vertfall HAS med god margin for meg hvor lanseringen besto av en twitter post av en render med den samme kjipe russiske liveryen som i 2021. Sant nok og skal vel si meg enig der, men det henger vel også sammen med at man forventer noe mer av de fleste andre. Jeg er spent på om de klarer å hente noe ytelse ut av bilen i 2022 og håper Mick gjør det bra, men selve bil-launchen var totalt uinteressant for meg. Ikke fan av den liveryen jeg heller. Endret 18. februar 2022 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2022 På Onsdag starter pre-season testing, og det er da det begynner å bli spennende. Livery kan like godt være design shmacket på toppen av FIA-konseptet, og livery er vanligvis aldri noen shocker. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Red Bull holder virkelig kortene tett inntil brystet, eneste som har lekket ut fra testingen dems er bilder av typ denne kvaliteten Blir spennende å se hva de har funnet på, den bakvingen ser vertfall noe spesiell ut utfra de konturene vi klarer å se på bildet her. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 https://www.vg.no/sport/i/y40KEA/red-bull-kjoepte-mercedes-omvisning-paa-auksjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Skal si VG henger med i svingene, 2 uker gammel "nytt" ... Haas sin bil på bane i dag, stor forskjell fra den renderen de originalt viste: Blir påpekt en del kule detaljer på den bilen i denne twitter tråden: Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 Ganske fresh med rosa og blått 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. februar 2022 Del Skrevet 21. februar 2022 De lanserte vist enda en livery, hvorfor bare 1 når du kan ha 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg