Evil-Duck Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Bokset de ingen så er det godt mulig det ikke hadde vært noen Mercedes førere på podiumet Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Kjipt for Hamilton, som kjørte et veldig bra løp. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Evil-Duck skrev (2 minutter siden): Bokset de ingen så er det godt mulig det ikke hadde vært noen Mercedes førere på podiumet Hadde ikke gjort meg noe. Mulig jeg er litt biased da jeg ikke liker Russell 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 God underholdning å høre Hamilton sutre på radioen i det minste 😂 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Comma Chameleon skrev (6 minutter siden): Hadde ikke gjort meg noe. Mulig jeg er litt biased da jeg ikke liker Russell Aldri skjønt det Russell-hatet som jeg har sett hos flere i det siste... 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 MartinF skrev (4 minutter siden): Aldri skjønt det Russell-hatet som jeg har sett hos flere i det siste... Ikke jeg heller egentlig, eneste jeg har "i mot" han er at han fremstår litt som en PR drone under intervjuer, men det gjorde han jo i fjor og å da jublet jeg når han gjorde det bra i Williamsen. Det er vel kanskje litt kombinasjonen av PR oppførselen og det han kjører for et topp lag nå som gjør at folk i større grad misliker han nå enn når han var en underdog i Williamsen 🤷♂️ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 MartinF skrev (7 minutter siden): Aldri skjønt det Russell-hatet som jeg har sett hos flere i det siste... Det er ikke hat, ikke så sterke følelser om han, men bare litt vanlig misliking. Det er ting som hele situasjonen under Imola i fjor og hans sutring etter Abu Dhabi i fjor som gjør at jeg misliker han. I tillegg til at det er mye "British bias" fra kommentatorene som skaper litt mer misnøye. Legg på at han ikke har gjort mye positivt/resten her vært meh så er det ikke rart at mange misliker han. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Folk sutrer vel fordi han er så mye raskere enn helten deres, Hamilton. 🤷♂️ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 thklinge skrev (4 minutter siden): Folk sutrer vel fordi han er så mye raskere enn helten deres, Hamilton. 🤷♂️ Lett å avfeie kritikk på den måten? Men nei jeg er ikke en Lewis fan eller merc fan i det hele tatt. Og jeg tipper de fleste som misliker George ikke er merc fans Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 (endret) thklinge skrev (11 minutter siden): Folk sutrer vel fordi han er så mye raskere enn helten deres, Hamilton. 🤷♂️ Jeg er ingen Hamilton fan, heller det helt motsatte siden jeg er Verstappen fan med hva angår topp førerne, men nå de siste løpene etter Mercedes begynt å få orden på bilen sin og Hamilton sluttet å teste ut de særs eksperimentelle oppsettene han kjørte med i starten av sesongen så har han vel bevist at han fortsatt i de fleste tilfeller er en kjappere fører enn Russell, men begge er svært kapable førere helt oppe blant toppen Endret 4. september 2022 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 thklinge skrev (10 minutter siden): Folk sutrer vel fordi han er så mye raskere enn helten deres, Hamilton. 🤷♂️ Eg fryder meg over at Russel er raskere enn Hamilton i år. Kommer aldri til å tilgi Hamilton at han stjal verdensmesterskapet fra Massa i 2008. Måtte han få motorstopp i kvart einaste løp 😁 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Kan se ut som Gasly går til Alpine, da begynner det vel å bli lite muligheter for Ricciardo å finne seg et sete til neste år? 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 thklinge skrev (3 timer siden): God underholdning å høre Hamilton sutre på radioen i det minste 😂 I dag synes jeg veldig synd på han, det samme som skjedde i fjor. Har de ikke lært noe?! MartinF skrev (3 timer siden): Aldri skjønt det Russell-hatet som jeg har sett hos flere i det siste... Han ble ekstremt kjepphøy med en gang han satt seg i Mercedesen. Synes også han er nedlatende mot andre, bare se på radioen hans under løp. thklinge skrev (2 timer siden): Folk sutrer vel fordi han er så mye raskere enn helten deres, Hamilton. 🤷♂️ Jeg tar heller Super-Max enn Hamilton, liker fortsatt ikke Russel. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Og Ferrari gjør det igjen, dog uten direkte konsekvenser. Idag trengte de å gjenoppfriske det faktum at en bil har fire hjul. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Hva skjer med Stroll, Haas og Ric? Lenke til kommentar
Patek Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Er det bare meg eller virker pitlane på Zandvoort til å være for kort og trang? Ref flere situasjoner hvor bilene nesten slet med å komme seg ut når neste team hadde pitstop samtidig. Potensielt veldig farlig. Må gjøres noe med. På Sainz sin "unsafe release" måtte han jo stoppe opp for å ikke treffe McLaren mekaniker. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Emilsen skrev (1 time siden): Er det bare meg eller virker pitlane på Zandvoort til å være for kort og trang? Ref flere situasjoner hvor bilene nesten slet med å komme seg ut når neste team hadde pitstop samtidig. Potensielt veldig farlig. Må gjøres noe med. På Sainz sin "unsafe release" måtte han jo stoppe opp for å ikke treffe McLaren mekaniker. Ja, det var nære på. Saintz stoppet jo raskt opp for å la mekanikeren flytte seg litt. Og umulig å se noe bakover i speilene pga folk som står helt inntil pitlane - skylder ikke på andre enn han som slipper ut Saintz i den situasjonen, men man mister et sikkerhetsaspekt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 @Gavekort Dutch GP is old news. Copy and paste: Italian GP - Monza (11. September) 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg