Auto Asmodeus Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 Ha ha, Albon 👏👏👏 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 Let's go ja.. Go for 4 poeng? Dobling fra sålangt i år 😂 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 https://racingnews365.com/revealed-piastri-to-replace-ricciardo-at-mclaren-in-2023 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) Hvis McLaren kjøper Dani ut av opsjonen han har på et år til hos de og han samtidig kommer seg til Alpine så er jo det win-win for han både økonomisk og sportslig. Det gjør alt mye mer spennende. Sikkert litt surt for han å bli presset ut, men han vet at han ikke presterer og trives nok bedre med gjengen i Alpine/Renault Tror/håper Mick får et år til på seg for å se om han klarer å levere, men blir ikke overrasket om Mick også ryker til tross for etternavnet. Gleder meg til neste sesong allerede med disse endringene. Endret 5. august 2022 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Hjelper ikke veldig lenge å hete Schumacher når du alltid er nederst på listene..kanskje han vil trives bedre i F2. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2022 Forfatter Del Skrevet 6. august 2022 Bytex skrev (1 minutt siden): Hjelper ikke veldig lenge å hete Schumacher når du alltid er nederst på listene..kanskje han vil trives bedre i F2. Er ikke kjent med noen som har gått tilbake til F2. Jeg har uansett ingenting å utsette på Mick sin prestasjon. Han gjør mye bra ut fra det bilen klarer å levere, og er tross alt en rookie, med sin første sesong sammen med en kompetent team mate. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Gavekort skrev (9 minutter siden): Er ikke kjent med noen som har gått tilbake til F2. Det er heller ikke mulig for Mick da han har vunnet F2 og kan ikke kjøre den klassen igjen. Uansett så har Mick gjort det som kan forventes av han i Haas. Merkelig kommentar fra Bytex. 1 1 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Er nok ikke alle som har kontroll på reglene rundt hvem som får kjøre hva... Jeg visste hvertfall ikke at man ikke kan forsette i f2 dersom man har vunnet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 https://www.speedcafe.com/2022/08/09/ricciardo-seeking-21-million-f1-pay-out-from-mclaren/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 https://www.autoposten.no/formel-1-formel-1-norge/sportsbilgigant-entrer-formel-1-sirkuset/100395?fbclid=IwAR394M3nDJgqflG0RxaRXCjF9nWp1iuxaCuoxyqjwr0EsJEMfi_NCcWjXCw Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 1 hour ago, Jarmo said: https://www.autoposten.no/formel-1-formel-1-norge/sportsbilgigant-entrer-formel-1-sirkuset/100395?fbclid=IwAR394M3nDJgqflG0RxaRXCjF9nWp1iuxaCuoxyqjwr0EsJEMfi_NCcWjXCw Skrevet av Ronny Medvelsvensson, Reporter? (Og hvem er Doktor Hemlut Marko ?) Er det Julius fra dyrehagen som styrer tastaturet? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 nebrewfoz skrev (2 minutter siden): (Og hvem er Doktor Hemlut Marko ?) Doktor Hemlut Marko er den høyst rangerende rådgiveren til Red Bull Formel 1 teamet. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 2 minutes ago, Evil-Duck said: Doktor Hemlut Marko er den høyst rangerende rådgiveren til Red Bull Formel 1 teamet. Jeg trodde han het Helmut ... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 nebrewfoz skrev (Akkurat nå): Jeg trodde han het Helmut ... Ah, så det var en skriveleif du hengte deg opp i altså Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Nå er det bare en uke til jeg reiser til Spa, om dere vil jeg skal se etter eller ta bilde av noe spesifikt så må dere bare hyle ut. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Sjørøver skrev (13 minutter siden): Nå er det bare en uke til jeg reiser til Spa, om dere vil jeg skal se etter eller ta bilde av noe spesifikt så må dere bare hyle ut. Alle sexy damene der? ^^ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 For håpe på litt mer spenning på Spa i år enn det var i fjor, du for ha en god tur! Ikke litt missunelig engang Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Sjørøver skrev (35 minutter siden): Nå er det bare en uke til jeg reiser til Spa, om dere vil jeg skal se etter eller ta bilde av noe spesifikt så må dere bare hyle ut. Sjalu! Håper du koser deg. Tror det blir rått. Enda viktigere å dra nå siden framtiden til Spa ikke er avgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg