Nitrius Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 360 spinn og vinn av Verstappen, det er jammen rått gjort! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Hva de tenkte på da de satte Leclerc på hards forstår jeg ikke. Det var åpenbart ikke riktig dekk. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Dassen skrev (1 minutt siden): Hva de tenkte på da de satte Leclerc på hards forstår jeg ikke. Det var åpenbart ikke riktig dekk. Han kunne ha kjørt lenger på begge settene med medium dekk, og gått over til soft for siste del av racet. Soft + 2x medium (i en eller annen rekkefølge) var det jeg, som egentlig ikke har peiling, så på som mest sannsynlig scenario når jeg tenkte dekkbyttestrategi før racet startet. At Ferrari tenkte annerledes og feilet så totalt, selv om de har ekstremt mye større erfaring og peiling enn meg, høres helt usannsynlig ut. Ferrari har gjort så mange rare ting denne sesongen når det gjelder strategi, at hadde jeg vært konspirasjonsteoretiker, hadde jeg trodd at Red Bull hadde kjøpt noen i Ferrari-teamet til å drive sabotasje på strateginivå. Det er selvsagt at det ikke er greia, så noen burde kanskje få sparken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2022 Var sikkert noe data de satt på som sa at hards ville funke. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Gavekort skrev (39 minutter siden): Var sikkert noe data de satt på som sa at hards ville funke. Tja, enkelte ganger kan man med fordel se ut av vinduet for å se hva været er, istedenfor å se på yr... I dette tilfellet kunne de sett ut på banen for hvordan det gikk for de som bytta til harde dekk tidligere i løpet..... Kanskje man skal bytte ut Krølla snart eller noen andre innad i laget som har dette som jobb? Det virker også som om at Ferrari tror de må gjøre noe annerledes enn de andre topplagene for å vinne, istedenfor å stole på sjåfør og bil, og heller følge de andre lagene sine valg. Endret 31. juli 2022 av OddZen 1 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Det eneste som er sikkert er at Ferrari sin mann for strategi og logikk er en underutviklet tilbakestående sellerirot. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Gavekort skrev (2 timer siden): Var sikkert noe data de satt på som sa at hards ville funke. Men de må jo ha sett at alle de andre som satt på hards sleit. Det var jo åpenbart et drittdekk for alle. Ferrari Disasterclass strikes again. Nå er de for alvor ute av kampen Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg tror nok at noen pakker kofferten sin i Ferrari snart. De har sløst for mange gode sjanser over for lang tid. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Ja, om de skal tape verdensmesterskapet på dårlig strategi, så er det ekstremt synd når de faktisk har den raskeste bilen i feltet på de fleste baner. Strategiproblemene har ikke bare vært denne sesongen, men har vært et problem i Ferrari over lang tid. I 2019 da Binotto tok over for Arrivabene som team principal , var dette med strategi en av årsakene. Da hadde de også Sebastian Vettel som reddet ræva dems et par ganger med å overkjøre strategistene på pit wall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Det står hvertfall ikke på sjåførene, det har de vist gang på gang. Er på team-siden det må gjøres noe drastisk. Sånn som når Leclerc fikk beskjed om å pitte midt i en forbikjøring forrige gang. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2022 Forfatter Del Skrevet 1. august 2022 OddZen skrev (På 27.7.2022 den 10.51): Hvem har den beste teamsjefen i F1? Hvorfor? Mattia Binotto Bare vent til brikkene faller på plass så skal dere se den ultimate strategien, som ikke er forbeholdt noen enkelte løp. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2022 Forfatter Del Skrevet 1. august 2022 Enda en silly season? Krysser fingrene på at Ricciardo kommer tilbake til Alpine. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Jarmo skrev (25 minutter siden): Piastri til Alpine? Alt ligger vel til rette for det, ja. Blir gøy med noe nytt talent inn i sporten igjen. Synes de to siste har skuffa litt. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Må jo bli Piastri til Alpine nå. Alt annet vil være useriøst. Et sånt talent må få prøve seg i F1. Håper ballen fortsetter å rulle og at Latifi mister setet sitt i Williams og at Logan Sargeant får sjansen i Williams. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Hva er det som skjer? Alonso skal ha signert for AM uten at Alpine fikk beskjed, og Piastri til McLaren skal visst være i orden, men nå vil Alpine ha han selv. For et kaos dette kan bli. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Noen som har lyst på hjelmen til Max fra Østerrike runden? Auksjoneres nå. Foreløpig bud er 132500 euro løp og kjøp! https://www.viprize.org/auction/get-max-verstappens-original-race-helmet-with-personal-handover Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Pengene går vertfall til ett godt formål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg