MartinF Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Woho, en render av 2022 bilen med basically 2021 livery. Zzznork... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Synes jo frontvingen var interessant i seg selv her egentlig. Det nederste av de fire elementene som frontvingen består av er ikke festet til nesa, slik den var på pressebilen og som jeg trodde reglementet spesifiserte for å å bli kvitt Y250 vortex. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Skal mye til for å få meg opphisset over maling på biler... Endret 4. februar 2022 av Bytex Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2022 Det er en 3D-modell, så hårfine detaljer bør tas med ei klype salt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Litt mer nerdete analyse av det som ble lansert av HAAS i dag, og igjen bekreftelse på at dette var mer enn en livery reveal Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2022 Big brain moment 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 Haha, håper det blir filmet. Hører rykter om at Charlotte Sefton skal slutte i McLaren. Det er trist for oss McLaren-fans. Hun var vel Landos reservemamma mer eller mindre. God stemning på kamera hver gang hun var der, hvert fall. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 noen her som skal bygge litt lego i mars? 😏 https://www.lego.com/nb-no/product/mclaren-formula-1-race-car-42141 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Ooh, litt stiv pris, men det må vurderes faktisk! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 MartinF skrev (19 minutter siden): Ooh, litt stiv pris, men det må vurderes faktisk! Ofte en del billigere fra eksempelvis Lekekassen enn direkte fra lego sine egne sider, så tipper det blir mulig å få kjøpe denne for rundt 1500,- når den blir tilgjengelig i andre butikker Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Gjett om! Sneak peak på McLarens livery også det der, antar jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Dassen skrev (2 minutter siden): Gjett om! Sneak peak på McLarens livery også det der, antar jeg. Basert på 2021 versjonen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 RB18 revealen blir sendt her, sendingen ser ut til å starte 16:45 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Lego må lage modeller basert på 2021 siden det tar mye tid å utvikle og lage tegninger før det kommer i salg. Så de kan ikke ta hensyn til små endringer eller "lukka" bestemmelser underveis. Det ser man ofte på Star Wars settene, det har kommet flere modeller med skip eller figurer som ikke er i filmene, fordi de har basert produksjonen på tidlige manuskript som har blitt endret under veis. Det rareste med lego-modellen er at dekkene foran og bak er like tykke. Ser helt merkelig ut på en F1 bil. De har bare brukt noen standard lego-gummi dekk. Kontroversen som skjedde denne gangen er at Lego la ut en visningsvideo på twitter/youtube som viste et bilde av 2022 bilen på baksiden av eska, ei uke før McLaren selv viser den. Så den tweeten og videoen ble fjernet. De har gjort samme tabben før også. Endret 9. februar 2022 av Bytex Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Da er katta ut av sekken og nå Oracle Red Bull Racing har vist frem sin 2022 bil. Hva syns folk? Ikke fryktelig spennende eller uventet livery men likevel fet som alltid 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Store framhjulene kommer til å skape mye moro, alle nevner dårligere sikt ut av cockpit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Fyr som jobber i et selskap som er leverandør for flere F1 lag, sier at det fleste viser nå er på ingen måte representerer hvordan bilen egentlig ser ut, og kun et chassis de har "kjøpt" av FIA. I tillegg vil de se bortimot identiske ut. Jeg forstår hemmeligholdet med så store regelendringer, men hva er poenget med å lyve om hva disse avdukingene egentlig er? Merka det på RB18 avdukingen, at Horner nesten virket livredde for å avsløre noen som helst detaljer om hva de faktisk har jobbet med, så i stedet repeterte han linjene om "bedre racing" om og om igjen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 Det er ganske obvious at de ikke viser den ekte bilen sin, spesielt før testing. Det er en helt ny bil og nye regs. Ingen lag vil vise frem noen hemmeligheter så tidlig når de ikke må. Kritikken min er mot kjedelige liveries, ikke det standard designet på 2022-bilen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2022 Tror ikke noen forventet store endringer på liveries. Hadde et ørlite håp om at Haas ville endre livery igjen, men bortsett fra dem så tror jeg alle vil være 90-99% like som 2021-designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg