Jarmo Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 (endret) Endret 27. mai 2022 av Jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. mai 2022 Del Skrevet 24. mai 2022 https://the-race.com/formula-1/ferrari-reveals-leclerc-engine-damage-penalty-now-likely/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 F1-LAG må kanskje hoppe over løpene for å holde seg innenfor budsjettgrensene fastsatt av reglene. Det sier Christian Bull-lagsjef Christian Horner . Ifølge Horner, 48, må budsjettrammen justeres fordi ellers vil regelen bli brutt eller stallen ikke kunne passere i henhold til det planlagte konkurranseprogrammet. BRUK AV STABILE penger har nylig blitt et enda større tema i F1 på grunn av økende inflasjon og logistikkkostnader. Ross Brawn , 67, en av F1-begre , har tidligere antydet at saken blir tatt opp. – Omtrent syv lag ville ikke komme seg til sesongens fire siste løp. Dette er det rådende synet i depotområdet, hevdet Horner , ifølge magasinet Autosport . Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 F1 feber i Norge blir ofte nevnt av kommentatorene på Viaplay. Moren min har byttet ut sjakk med f1/f2. Vakkert. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Var vel først meldt regn både lørdag og søndag, nå kun søndag 😛Regn på kun søndag er vel perfekt, men alltid så kjedelig å bli skuffet når meldt regn blir til tørt løp. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Kimi Raikkonen will make his first racing appearance since retiring from Formula 1 when he enters a NASCAR Cup Series race at Watkins Glen in August. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Så kjedelig at det er Nascar og ikke noe interessant. Forhåpentligvis får han lyst til å kjøre ordentlig racing igjen gang. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 Comma Chameleon skrev (14 minutter siden): Så kjedelig at det er Nascar og ikke noe interessant. Forhåpentligvis får han lyst til å kjøre ordentlig racing igjen gang. Jupp, aldri sett Nascar, ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2022 Synes NASCAR er kult, men det er litt vanskelig å følge med som europeer. Raise hell and praise Dale! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Har sett på Nascar én gang. Så på i ti minutter, men kjeda vettet av meg. Hele opplegget er litt for forenklet for meg og min idé om hva racing er. Endret 26. mai 2022 av Retroman 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2022 Retroman skrev (1 minutt siden): Har sett på Nascar én gang. Så på i ti minutter, men kjeda vettet av meg. Hele opplegget er litt for forenklet for meg og min idé om hva racing er. Har du forsøkt mer øl? 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Våknet opp til indy 500 løp en gang, inne på banenen etter alt for mange øl dagen før. Ørene jallet i dagesvis etterpå, litt av ett bråk fra de bilene der😅 Edit: er vell ikke helt likt som nascar men går vell mye i det samme Endret 26. mai 2022 av Salvesen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2022 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Hammond fikk være med i et Nascar race på Top Gear en gang. Han sa det var det skumleste han noen sinne hadde gjort i en bil. På alle sider var det brølende biler og man kunne kræsje på et split second siden bilene lå så tett innpå hverandre. Men det er rimelig gørr å se på TV ja. Banen har ganske heftig skråning også og det var visst helt jævlig i tillegg. Fant innslaget på youtube Ansiktet i thumnail sier det meste. (siste del er ikke med) Men det er helt klart en "folkesport" mye mere enn F1, som er bare masse steinrike guttunger som kjører rundt i ekstremt dyre biler som ingen fans har kontakt med. Pluss at du ser hele banen på en gang, og det koster ikke $10000 for de beste plassene. Endret 26. mai 2022 av Bytex Lenke til kommentar
NULL Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Ikke først gang Kimi flørter med Nascar. Kjøpte vel noen løp tilbake i 2011-isj, når han hadde pause fra F1. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Bytex skrev (13 timer siden): Hammond fikk være med i et Nascar race på Top Gear en gang. Han sa det var det skumleste han noen sinne hadde gjort i en bil. På alle sider var det brølende biler og man kunne kræsje på et split second siden bilene lå så tett innpå hverandre. Men det er rimelig gørr å se på TV ja. Banen har ganske heftig skråning også og det var visst helt jævlig i tillegg. Fant innslaget på youtube Ansiktet i thumnail sier det meste. (siste del er ikke med) Men det er helt klart en "folkesport" mye mere enn F1, som er bare masse steinrike guttunger som kjører rundt i ekstremt dyre biler som ingen fans har kontakt med. Pluss at du ser hele banen på en gang, og det koster ikke $10000 for de beste plassene. Kjedelig som faen å se på tv uansett. Sikkert noe helt annet om man fysisk er der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) Ja, det hørtes veldig bråkete ut når 40 svære biler brøler rundt banen, så det er vel blandinga av høy lyd, øl, grilling, butt rock, og idoldyrkelse som gjør at det slår så an i USA. Fans kan også betale for å få kjøre et par runder i en NASCAR bil sammen med en fører. Ser ikke det i F1 akkurat. De sier F1 ikke avgjøres av føreren, men av bilen, teamet, og 1000 forskjellige rare regler, mens Nascar bare er mannfolk som trøkker ned gassen i bånn og prøver å ikke kræsje med de andre noen runder. Selv har jeg null interesse for den amerikanske brølesporten, men har vokst opp med F1 på TV og følger med på det nå. HAM sliter på practice i dag også, men de har visst prøvd ørten forskjellige setup changes. Endret 27. mai 2022 av Bytex Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Litt spesielt av race ingeniøren til Ricciardo å spørre om bilen var OK før han spurte om Ricciardo var OK etter kollisjonen hans i FP2 😅 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) Lurer på om Hamilton begynner å lide av "old man driver curse", han har vært med så lenge at løpene er mere rutine enn utfordring, og han blir rundjult av unggutta med masse å bevise. Endret 27. mai 2022 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg