Gå til innhold

Formel 1 2022

Anbefalte innlegg

Vi må ikke glemme at Lewis har dundra inn 7 verdenstitler, den første ett år etter at han kom inn i F1. At det går trått en sesong er nesten ikke å unngå. Han har også vært med i 15 år.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jarmo skrev (21 minutter siden):

Perkele! Noen her som tror at Bottas får en pallplassering i løpet av denne sesongen?

Ikke med mindre vi får et freak race, litt ala Monza 2020. Race pacen til Alfa er vel ikke god nok til å utfordre Ferrari, RedBull, Merc og McLaren?

Lenke til kommentar
Jarmo skrev (6 timer siden):

Perkele! Noen her som tror at Bottas får en pallplassering i løpet av denne sesongen?

Nei, det er høyst usannsynlig mener jeg. Han har en tendens til å bli hengende bak biler som egentlig er tregere enn han selv. Det var spesielt tydelig i Mercedes der Hamilton kunne vinne fra bakerste rad, mens Bottas kunne havne i "ingenmannsland" på 6-7. plass. Så langt i år har han havna bak en særdeles defensiv Magnussen i Bahrain og han burde vel tatt en hoppende Russell i Imola. Han er heller ikke noen rask starter. Så vet ikke helt hvordan han skulle klare å have på podium i år.

Lenke til kommentar
Nitrius skrev (10 timer siden):

Hva tror folket om Lewis om dagen? Er alt relatert til bilen han kjører eller har "magien" forsvunnet?

Personlig tror jeg han har forsont seg med at vinner tiden er over og at han nå kjører til det er 'slutt'. 

Lenke til kommentar
Ratleto skrev (2 minutter siden):

Hvem er han nye som kommenterer på F1TV? Synes han var langt under i kvalitet ift de andre som har vært der til nå. 😕

Trykker du på «globen» for internasjonal før du caster f.eks så får du sky kommentatorer

Lenke til kommentar
Just now, LoooK said:

Trykker du på «globen» for internasjonal før du caster f.eks så får du sky kommentatorer

Jeg vet. Men jeg har likt F1TV-kommentatorene bedre til nå, fordi de ikke er så masete og overdriver og sånn i løpet, sånn som Sky har en tendens til å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...