Bytex Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 (endret) Vi må ikke glemme at Lewis har dundra inn 7 verdenstitler, den første ett år etter at han kom inn i F1. At det går trått en sesong er nesten ikke å unngå. Han har også vært med i 15 år. Endret 7. mai 2022 av Bytex Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 Jarmo skrev (21 minutter siden): Perkele! Noen her som tror at Bottas får en pallplassering i løpet av denne sesongen? Ikke med mindre vi får et freak race, litt ala Monza 2020. Race pacen til Alfa er vel ikke god nok til å utfordre Ferrari, RedBull, Merc og McLaren? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Jarmo skrev (6 timer siden): Perkele! Noen her som tror at Bottas får en pallplassering i løpet av denne sesongen? Nei, det er høyst usannsynlig mener jeg. Han har en tendens til å bli hengende bak biler som egentlig er tregere enn han selv. Det var spesielt tydelig i Mercedes der Hamilton kunne vinne fra bakerste rad, mens Bottas kunne havne i "ingenmannsland" på 6-7. plass. Så langt i år har han havna bak en særdeles defensiv Magnussen i Bahrain og han burde vel tatt en hoppende Russell i Imola. Han er heller ikke noen rask starter. Så vet ikke helt hvordan han skulle klare å have på podium i år. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Nitrius skrev (10 timer siden): Hva tror folket om Lewis om dagen? Er alt relatert til bilen han kjører eller har "magien" forsvunnet? Personlig tror jeg han har forsont seg med at vinner tiden er over og at han nå kjører til det er 'slutt'. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Jarmo skrev (7 timer siden): Perkele! Noen her som tror at Bottas får en pallplassering i løpet av denne sesongen? Håper det, samt håper jeg han kommer forran Hamilton. Som en liten midt finger til Mercedes;) 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Skal bli spennende med strategi. Kan fort bli noen safety cars på en bane uten særlig b-roads. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Når begynner løpet nøyaktig norsk tid? 21.30? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 4 minutes ago, ChopperReid said: Når begynner løpet nøyaktig norsk tid? 21.30? Ja. https://f1calendar.com/ Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Slaps skrev (9 minutter siden): Ja. https://f1calendar.com/ Takk👌 ble ikke så sent som jeg frykta når det er over der. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Seint nok for småbarnsforeldre. Oppe kl. 05:00 i dag. Krysser fingrene for et spennende løp. Go Lando! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Bottas der altså.. GR med et kjempeløp også. Klart safety car hjelper, men han hadde nok vært topp ti uansett. Hvis Leclerc kan komme seg forbi Max nå, så kan dette bli gøy! Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Hvis ferrari kan finne litt mer fart, og fortsatt beholde downforce i svigene blir leclerc vanskelig å slå. Per nå har redbull fordelen med litt bedre toppfart. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Hvem er han nye som kommenterer på F1TV? Synes han var langt under i kvalitet ift de andre som har vært der til nå. 😕 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2022 Haas gikk fra rockstars til wankers på rekordtid. Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Ratleto skrev (2 minutter siden): Hvem er han nye som kommenterer på F1TV? Synes han var langt under i kvalitet ift de andre som har vært der til nå. 😕 Trykker du på «globen» for internasjonal før du caster f.eks så får du sky kommentatorer Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Just now, LoooK said: Trykker du på «globen» for internasjonal før du caster f.eks så får du sky kommentatorer Jeg vet. Men jeg har likt F1TV-kommentatorene bedre til nå, fordi de ikke er så masete og overdriver og sånn i løpet, sånn som Sky har en tendens til å gjøre. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Snakker om klovner. Skal vi diskutere han klovnen som hadde post race intervjuene? Fy faen det var cringy. Men veldig bra løp. Håper Miami justerer de tette svingene litt til neste gang så får vi en skikkelig fartsfest til neste år 🥰 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg