Jarmo Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 https://www.nrk.no/sport/nytt-problem-skapar-smerte-for-f1-sjaforane_-_-uhaldbart-1.15942651 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Etter Norris sin P3 på søndag ble jeg inspirert til å omsider sette meg ned med Lego bilen, ble et par kvelder med montering men fy flate så diger den er 😂 Nå må jeg bare finne plass til å ha den stående. 8 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Skjærer litt i øyet at bakhjul og forhjul er like store, men ellers er den dritflott. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 https://www.reuters.com/business/autos-transportation/audi-porsche-have-decided-enter-formula-1-says-vw-ceo-2022-05-02/ Audi, Porsche to join Formula One, VW CEO says. 1 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Har sitt siste sesong av drive to survive nå. Toto til Russell: The bad news is you're racing against Lewis. The good news you're in a Mercedes. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 Sjørøver skrev (8 minutter siden): Toto til Russell: The bad news is you're racing against Lewis. The good news you're in a Mercedes. The bad news is the Mercedes sucks. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Fin video hvor Rossi og Hamilton får teste hver andres kjøretøy Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Jarmo skrev (På 2.5.2022 den 10.47): Regner med at det gikk i orden med de søksmålene og at det blir kjøring til helga ☺️ Er denne banen kjørt tidligere? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 OddZen skrev (15 minutter siden): Regner med at det gikk i orden med de søksmålene og at det blir kjøring til helga ☺️ Er denne banen kjørt tidligere? Det ble en annen bane enn først tenkt. Ble vel tegna opp over 40 forslag. Denne banen er ikke kjørt tidligere. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Dassen skrev (11 minutter siden): Det ble en annen bane enn først tenkt. Ble vel tegna opp over 40 forslag. Denne banen er ikke kjørt tidligere. Kilde? Synes det er litt merkelig at de tar sånne ting relativt på sparket. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Sjørøver skrev (3 timer siden): Kilde? Synes det er litt merkelig at de tar sånne ting relativt på sparket. https://www.racefans.net/2022/05/03/the-evolution-of-miamis-f1-track-seven-layouts-which-led-to-its-final-design/ 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Jarmo skrev (2 timer siden): Fin DRS langside der. Hvem kjører på filmen? Er det Verstappen som øver? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Neppe, det er et flere år gammelt bilspill på PC, Assetto Corsa. Løypa er sikkert laget av en bruker, muligens bilen også som en mod. Endret 3. mai 2022 av Bytex Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Bytex skrev (7 minutter siden): Neppe, det er et flere år gammelt bilspill på PC, Assetto Corsa. Løypa er sikkert laget av en bruker, muligens bilen også som en mod. Finnes det opptak av førernes øvelser i sim? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Elsker den falske marinaen i senter av banen 😂 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Dette blir veldig sent for min del, som står opp kl 0500. Vurderer sterkt om jeg skal se alt i reprise dagen etter. Endret 3. mai 2022 av Sjørøver Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Var redd det ble nattløp norsk tid, men dette er helt overkommelig. Gleder meg sykt til dette løpet - alltid spennende med ny layout. Dette gir ferske sjåfører en større sjanse for å delta i tet da alle stiller med lik kunnskap/muskelminne/baneerfaring. Denne banen er også tilsynelatende ganske rask, og Mercedes har uttalt at de har gjort enda flere forbedringer på bilen sin. For deres del må de snart snu kjerringa.. mange gode grunner til å lade kjøleskapet med øl og Coke, og å legge frem litt snacks. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg