Gavekort Skrevet 23. april 2022 Forfatter Del Skrevet 23. april 2022 Sjørøver skrev (Akkurat nå): Mente gult og rødt flagg, resten er OK. De har vært veldig restriktive på å kjøre løp med biler eller kranbiler i banen etter Jules Bianchi sin død, så jeg skjønner på en måte hvorfor de er så konservative. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 F2 sprint nå. Hauger med god start, rett opp på 3. plass på første runden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Krise for Dennis. En skrue eller en klips har falt av sidepodden hans og han må nok inn for å feste den. Ikke fått noe technical-flagg enda, men det kan fort komme... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2022 Forfatter Del Skrevet 23. april 2022 Hauger har virkelig vært uheldig Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Ser ut som det går greit. Ikke fått beskjed om å komme inn. Siste runde nå. Ser ut som det skal bli pallplass for nordmannen, med mindre Nissany tar han på sisterunden nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Solid fra Dennis, men blir vanskelig med Daruvala foran. Marcus Armstrong er så utrolig solid når han har dagen. Vinner fortjent her! I morgen starter Dennis P5 igjen, så det kan fort bli en ny pallplass i morgen om han fortsetter som i dag! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 (endret) Ikke så interessert i Formel 2, men var interessant å se at disse medium dekka ikke har særlig mye for seg i mindre enn 20 runder. Ganske bra kjørt av Max og i morgen blir spennende! Endret 23. april 2022 av Retroman Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2022 Forfatter Del Skrevet 23. april 2022 Synes F2 er et genialt tilskudd. Enkelte løp kan være helt Texas. 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 F1 kjører jeg opp på storskjerm og dedikerer mesteparten av oppmerksomheten min til det, F2 er mer noe jeg lar gå på siden mens jeg holder på med andre ting, men er jo spennende å følge med på Hauger da 🇳🇴 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Jeg var så uheldig å klikke på en tweet Verstappen la ut plasseringen sin i dag. Fy faen for et avhull F1 twitter har blitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2022 Forfatter Del Skrevet 23. april 2022 (endret) Blitt? F1 Twitter har alltid vært et høl så lenge jeg kan huske. Endret 23. april 2022 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 (endret) Den nye "fansen" er jo verre enn fotballsupportere. Lurer på hva Mercedes skal finne på for å komme seg ut av denne røkla de er i. Endret 23. april 2022 av Bytex Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Bytex skrev (36 minutter siden): Den nye "fansen" er jo verre enn fotballsupportere. Kan på ingen måte sammenlignes. Fotballsupportere er virkelig avskum. Mannen i gata som er litt interessert er noe helt annet. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 (endret) Gavekort skrev (4 timer siden): Blitt? F1 Twitter har alltid vært et høl så lenge jeg kan huske. Formel 1 diskuteres på høyt nivå, også i Norge. https://twitter.com/maritanesnah/status/1517910475761201153?t=pNYvb632eNa6ha8Hk1zPWQ&s=19 Endret 23. april 2022 av Sjørøver 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2022 Forfatter Del Skrevet 23. april 2022 Oof pinlig. Setter pris på at de flagger sin egen ignoranse også, så slipper jeg å sløse bort tid på dem. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Gavekort skrev (3 minutter siden): Oof pinlig. Setter pris på at de flagger sin egen ignoranse også, så slipper jeg å sløse bort tid på dem. Legger ved et par til, så de som sjekker tråden i morgen tidlig får blodpompa i gang. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Sjørøver skrev (4 minutter siden): Legger ved et par til, så de som sjekker tråden i morgen tidlig får blodpompa i gang. Sjekket den nå jeg og kjenner at det er vanskelig å ignorere slike idioter 😛Det bare minner meg på hvorfor jeg nesten aldri er på Twitter. Jeg sjekker av og til innom noen jeg følger innen utvikler-miljøet, der er det heldigvis ikke så ille, men holder meg langt unna det aller meste på Twitter. Helt jævlig sted å være faktisk. Facebook er et verre selskap, men Twitter er definitivt det største søppelet innen sosiale medier. Merker jeg er stoka på racet i morgen. Etter sprinten så kan det se ut til at Verstappen er favoritt, men med alle problemene RB har hatt + røde flagg + pit-stop og strategi så er det fullt mulig at Leclerc klarer å vinne igjen. Hadde forsåvidt ikke vært ille med en VER-LEC-SAI heller 😏 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 23. april 2022 Del Skrevet 23. april 2022 Comma Chameleon skrev (26 minutter siden): Hadde forsåvidt ikke vært ille med en VER-LEC-SAI heller Ver-mag-alo, da snakker vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg