MartinF Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Så jeg nettopp 2:42 uten å få se nye Raidillon? De andre endringener jo ikke veeeldig interessante imo. 😅 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 En litt rar opplevelse med F1TV. Den lar meg fjerne mastercardet fra prøvekontoen selv om jeg har avsluttet innenfor 7 dagers trial. I tillegg har de nå trukket meg for neste måned selv om jeg avsluttet. Om ikke annet for å advare andre. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Theo343 skrev (9 timer siden): En litt rar opplevelse med F1TV. Den lar meg fjerne mastercardet fra prøvekontoen selv om jeg har avsluttet innenfor 7 dagers trial. I tillegg har de nå trukket meg for neste måned selv om jeg avsluttet. Om ikke annet for å advare andre. Jeg fikk ikke F1TV til å fungere. Antok at det var teknisk trøbbel ved sesongstart og mye trafikk, men hadde fortsatt problemer dagene etter. Fikk rett og slett ikke til å logge inn eller re-sette passordet. Endte med å kansellere alt gjennom en kundebehandler gjennom chatten der. Er det noen i tråden som får F1TV til å fungere knirkefritt? Det er jo mye billigere enn ViaPlay som jeg endte opp med å punge ut for. I tillegg foretrekker jeg nok engelske kommentatorer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 DukeRichelieu skrev (11 minutter siden): Er det noen i tråden som får F1TV til å fungere knirkefritt? Aldri hatt et eneste problem med F1TV jeg. Abonnert siden starten av 2021. Sett alt av practice, qualifying, løp via de. Både på Apple TV, Android TV, Mac, Windows, iPhone. Fungert knirkefritt. Ikke gjort noe spesielt heller, bare registrert og trykt play. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Comma Chameleon skrev (1 time siden): Aldri hatt et eneste problem med F1TV jeg. Abonnert siden starten av 2021. Sett alt av practice, qualifying, løp via de. Både på Apple TV, Android TV, Mac, Windows, iPhone. Fungert knirkefritt. Ikke gjort noe spesielt heller, bare registrert og trykt play. Ok. Caster du til TV? Har avslutter ViaP, så skal prøve igjen når det utløper. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 DukeRichelieu skrev (40 minutter siden): Ok. Caster du til TV? Har avslutter ViaP, så skal prøve igjen når det utløper. Ikke testet casting nei. Jeg har en Apple TV som har F1TV appen lastet ned. I tillegg har min TV innebygd Android TV, og der er det en app på Play Store som heter "F1 Viewer for Android" som funker bra. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Funker uten problemer her, både med Apple TV og Chromecast. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 On 3/31/2022 at 9:35 PM, Gavekort said: Synes det er godt nytt at F1 vokser i USA igjen. Klart det er kjipt å stå opp tidlig på Søndag, men det er vel snarere vi europeere som er bortskjemte. Hvis det skal være kveldsløp på søndag i Las Vegas, så bør du nok forberede deg på å stå opp tidlig på Mandag ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Vi kan ikke forlange at alle løp skal passe med EU sin tidssone når de foregår over hele verden Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 nebrewfoz skrev (7 timer siden): Hvis det skal være kveldsløp på søndag i Las Vegas, så bør du nok forberede deg på å stå opp tidlig på Mandag ... Kveldsløp i Las Vegas havner nok på en lørdag (lokal tid) og ikke på en søndag. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Blir det sånn som sist da, at de ikke vil kjøre forbi hverandre fordi da bytter de plass ved neste fra igjen? 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2022 Del Skrevet 5. april 2022 (endret) Formel 1-laga slit med vekta: https://www.nrk.no/sport/formel-1-laga-slit-med-vekta-_-tek-_ekstreme-steg_-for-a-kutte-kilo-1.15920072 Endret 5. april 2022 av Jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2022 Del Skrevet 5. april 2022 Før hvert løp så vurderer Pirelli banens layout og underlag, og velger tre av de fem dekkformatene som da blir «Soft», «Medium» og «Hard». Frem til nå har man alltid valgt etterfølgende format, som C1, C2 og C3, mens i Australia har Pirelli plukket ut C2, C3 og C5 – et valg som flere har etterlyst for å gjøre forskjellene større mellom strategiene. – Vi bestemte oss for å hoppe over et steg i hvilke dekk vi har valgt for dette løpet, ettersom ytelsesforskjellen mellom C3 og C4 har vist seg å være relativt små, vi tror at Albert Park er et godt sted å teste dette, sier Mario Isola hos Pirelli. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. april 2022 Del Skrevet 5. april 2022 Blir interessant. Kvalifisering skjer nok på Soft og så kjører lagene løpet på medium og avslutter med soft ved anledning - kommer litt an på Latifi, dette her Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 5. april 2022 Del Skrevet 5. april 2022 Denne reklamen var bra. Har ikke sett denne før Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Kan tipse dere om at på Formel 1s hjemmesider kan dere laste ned en kalenderfil som legger inn alt av trening, kvalifisering og løp for hele sesongen i Apple, Google eller Outlook format https://www.formula1.com/en/racing/2022.html Og så Sync Calendar. Jeg la det inn i Outlook og da oppretta den en egen kalender så den ikke kludrer til de mindre viktige tingene i livet som jobbmøter og sånn.. 3 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Laster alltid ned årets kalender. Rett i widget på hjemskjermen samt automatiske varsler. F1 appen på telefonen kan også gi varsler. Angående helgens løp så er det vel eneste løpet på kalenderen som jeg ikke får sett alt av practice osv live. Det er rett og slett litt for tidlig. Tror jeg får holde meg til å se livesending av quali og selve løpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg