Jarmo Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 Ser ut til å bli artig sesong Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2022 In other news: Dennis Hauger hentet seg opp 6 posisjoner i dagens Sprint, og starter P9 i morgen 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 Solid fra Hauger i sprint-løpet på P9, men skuffende kval i går gjør at dette blir en vanskelig helg og løp igjen i morgen. Gavekort skrev (2 minutter siden): In other news: Dennis Hauger hentet seg opp 6 posisjoner i dagens Sprint, og starter P9 i morgen Nei, starter vel P15 igjen i morgen. Grid til feature-løpet settes fra kvalifiseringen, ikke sprint-løpet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2022 MartinF skrev (1 minutt siden): Nei, starter vel P15 igjen i morgen. Grid til feature-løpet settes fra kvalifiseringen, ikke sprint-løpet. Tok utgangspunkt i at det fungerte likt som i F1. Du har sikkert rett. Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 (endret) Gavekort skrev (11 minutter siden): Tok utgangspunkt i at det fungerte likt som i F1. Du har sikkert rett. Mener F1 har endret det til at kvalifiseringen vil gjelde på løpsdagen selv de løpene det er sprinthelg etter fjorårets sesong. Men her kan jeg ha lest feil. Edit: Ser ut til det er samme som i fjor, men at den som får tildelt "Pole Position"-prisen vil i år være til den som vinner kvalikken fredag og ikke sprintløpet lørdag. My bad. Endret 19. mars 2022 av taffeeel Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 Ja. Pole position må være vinner av kvali. Sprint er jo bare som en liten tease på selve løpet. Støtter sprint race mer nå som de har endret på det, men håper de ikke øker det til flere enn 3 løp i året. SÅ bra var det ikke. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 Ser det skrives at alle teamene med Mercedes PUer sliter og alle med Ferrari PUer presterer bedre enn forventet. Stemmer jo så ligger vel kanskje noe i det, er det motoren mercedes henger etter med nå? 🤔 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 Her skal jeg følge med. Har plutselig blitt interessert i Formel 1 etter å ha slukt alle sesongene av Drive 2 Survive på kort tid. Er det F1TV alle bruker til å strømme med? Kan man strømme fra en vanlig iPhone til TV? Snuset på ViaPlay, men noe dyrt med 330 i måneden kun for Formel 1. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 DukeRichelieu skrev (15 minutter siden): Er det F1TV alle bruker til å strømme med? Kan man strømme fra en vanlig iPhone til TV? Om TVen har typ Chromecast eller AirPlay funksjon så funker det å caste fra F1TV Appen til TVen ja 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 Evil-Duck skrev (8 minutter siden): Om TVen har typ Chromecast eller AirPlay funksjon så funker det å caste fra F1TV Appen til TVen ja Thanks. Da går jeg for det. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 DukeRichelieu skrev (1 time siden): Her skal jeg følge med. Har plutselig blitt interessert i Formel 1 etter å ha slukt alle sesongene av Drive 2 Survive på kort tid. Er det F1TV alle bruker til å strømme med? Kan man strømme fra en vanlig iPhone til TV? Snuset på ViaPlay, men noe dyrt med 330 i måneden kun for Formel 1. Eventuelt kan du se om du får frigjort nok poeng hos kabel-TV leverandøren (hvis du har en som bruker poeng) til å velge V Sport-pakken. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 (endret) On 1/9/2022 at 7:22 PM, Nukleosid said: Takk for tips. Jeg har sett litt på den muligheten tidligere, men vil gjerne se den på TV. Da er det vel ikke noen apper verken til Android TV eller Apple TV (har begge), og chromecast har jeg dårlig erfaring med (leste også at det var mye kluss med F1TV om man benyttet Chromecast til å caste til TV'en også). Men jeg kan jo prøve en måned når sesongen begynner å se hvordan det funker. Edit: Regner i hvert fall med at jeg har chromecast innebygget i TV'en da det er en Android TV (Sony). Jeg vet ikke om det fungerer ennå (brukte det mye før) men tilbakemeldinger fra simracing miljøet tyder på at det gjør det. VPN mot UK og BBC iPlayer. Endret 20. mars 2022 av Theo343 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 https://www.nrk.no/sport/hvem-er-du-i-formel-1-sirkuset_-1.15899080 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Ble Max. Fornøyd med det 😛 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Kakeshoma skrev (8 minutter siden): Ble Max. Fornøyd med det 😛 Daniel R her. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 (endret) Noen som fikk med seg hvorfor Hauger startet fra Pit i dag? Fikk ikke med meg starten. EDIT: Nvm, fant ut av det. Hauger oppe i P11 nå, poeng innenfor rekkevidde. Men Iwasa da. Fy faen for et løp av han! Fra last to first. Må pitte en gang, men det ser bra ut! Endret 20. mars 2022 av MartinF Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 Super prestasjon fra Dennis Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 Hva er det som skjer med F2 pit stops? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg