nebrewfoz Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 On 3/8/2022 at 1:36 PM, Emilsen said: Er man likt på poeng så teller høyeste plassering i løp, har man likt antall høyeste plassering i løp teller best/flest nest høyeste plassering i løp osv... Så blir aldri delt Ettersom det nå er en viss presedens for å ikke følge alle regler til punkt og prikke, så tenkte jeg å lempe litt på dette denne gangen. Hva med "delt sisteplass med Mick og Kubica"? 😄 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Trailer ute for Drive to Survive sesong 4: https://www.youtube.com/watch?v=WoFpyFL8E7s (kan ikke embeddes fordi F1 suger) Leste noen reviews også, som var nedslående. Løp som Baku er knapt med i sesongen. Geri "Ginger Spice" Haliwell er mer på skjermen enn Vettel og Alonso til sammen. Skeptisk. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Drive to Survive sesong 1 var meget bra, kan vel trygt at det var det som gjorde at jeg startet å se på formel 1 og ikke har misset en kvali eller løp siden. Sesongene etter har ikke vært så gode. Men det bygges opp en sinnsyk hype når sesongen slippes kun en uke først løpshelg. Kommer til å se den, kommer ikke til å bry meg så mye, kommer til å glede meg enda mye mer til neste helg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 DTS S4 kommer nok til å bli skuffende på en måte for alle som så 2021-sesongen. Det er bare umulig å toppe det som faktisk skjedde. Jeg tror det blir maks underholdning likevel og skal se alt. Regner med det blir binging av S4 før løps-sesongen starter! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2022 OMG Kmag is back 2 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2022 Lekket video av hans respons til Hulkenberg, som også var en kandidat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Sjefs! Håper bilen henger med i midtsjiktet i det minste, underholdene og aggressive sjåfør bak rattet når han faktisk har litt å konkurrere for. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Favorittføreren min! Gått med Magnussen cap hele uka i håp om dette her. Fy faen så glad jeg er! 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Virker som han er gla og fornøyd med å være tilbake vertfall 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Tror han var en moral booster i det teamet. De har nok savna ham. God sjåfør er han også, aggressiv og en av de beste på lap 1. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2022 Ble nesten litt nostalgisk, selv om han bare har vært borte i en sesong. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 (endret) Denne ble litt klein, forhåpentligvis har gjengen i Haas humor 😜 Lagt ut 4. februar.. Endret 9. mars 2022 av thklinge 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Deilig med K-mag tilbake! Han og Mick kommer til å bli knall å følge, uansett hvor dårlig eller god den Haas-bilen blir. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Tror det gjør Haas veldig godt å ha en erfaren sjåfør inn i en helt ny bil. Vil nok kunne hjelpe til mer med oppsett og forbedringer enn Maz/Msc/Fit. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 (endret) The new upgrades feature minimalist sidepods, and some aggressive looking fins that run alongside the cockpit to comply with side-impact regulations Endret 10. mars 2022 av Jarmo Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Jarmo skrev (55 minutter siden): Test day på F1 TV nå Jeg foretrekker Sky Sports. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 mobile999 skrev (48 minutter siden): Jeg foretrekker Sky Sports. Man får kommentatorene til Sky sports på f1tv. I alle fall på vanlige løp, usikker på om pit lane channel er sky eller f1tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg