Dassen Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg forstår ikke hvordan de kan ha lov til å kneble ytringsfriheten sånn. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 Dassen skrev (9 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan de kan ha lov til å kneble ytringsfriheten sånn. Gjelder vel bare alt i regi av/om FIA, privat er en annen ting. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 Fuck FIA. Tror dere at de tør å gjøre det nå kun fordi Vettel er ute? 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 Ja, det kan godt være. Han var jo ganske krass mot noen av vertskapslandene i midtøsten. Tenker FIA har sett mye av kritikken i fotball-VM og ser for seg at de kan kneble debatten om de ikke lar førerne snakke om det. 2 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 20. desember 2022 Del Skrevet 20. desember 2022 (endret) Dassen skrev (15 minutter siden): Ja, det kan godt være. Han var jo ganske krass mot noen av vertskapslandene i midtøsten. Tenker FIA har sett mye av kritikken i fotball-VM og ser for seg at de kan kneble debatten om de ikke lar førerne snakke om det. Tja, vi knebles endel her hjemme i Norge også når det kommer til disse tingene. Har fått beskjed om at vi holder oss unna å diskutere religion og politikk i mitt profesjonelle arbeidsliv, rundt lunsjbordet etc. Sikkert fordi det lett eskalerer og blir dårlig stemning. Dette var på offentlig arbeidsplass. Så vi skal ikke være alt for kjepphøye overfor andre. Endret 20. desember 2022 av OddZen 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Dassen skrev (På 20.12.2022 den 22.00): Han var jo ganske krass mot noen av vertskapslandene i midtøsten. Ja, mistenkelig at han fikk corona og dropper mange av de landene i starten av året 😂 Håper nico kommer med en bok om hvordan det var i Mercedes med Hamilton. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 22 hours ago, Sjørøver said: Håper nico kommer med en bok om hvordan det var i Mercedes med Hamilton. Jeg tipper at du kommer til å bli skuffet dersom han gjør det. (For den boken kommer neppe til å inneholde det du ønsker deg.) Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 nebrewfoz skrev (12 timer siden): Jeg tipper at du kommer til å bli skuffet dersom han gjør det. (For den boken kommer neppe til å inneholde det du ønsker deg.) Jeg ønsker bare å vite om trekantforholdet til Nico, Hamilton og Toto. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Ble en litt sen Julegave til meg selv i år, en 1:18 modell RB18 . Får og etterhvert en 1:18 RB16b når forhåndsbestillingene blir sendt ut nå snart, den skal få en hedersplass på stua som minne fra en utrolig sesong 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Haas har fått seg tittel sponsor https://www.haasf1team.com/news/introducing-bold-new-moneygram-haas-f1-team?fbclid=IwAR2koJZD95oyFgTzE1y-TaMCS-7fsVii4UaYaz85R4DU6nflg2Qw7QJMIUU Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Endelig på tide etter at de har kjørt én sesong uten! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) La oss håpe de får til litt mere enn bare sisteplasser i 2023 Hadde vært moro å se underdogen vinne et løp eller to. Endret 4. januar 2023 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Det nærmer seg bil/livery lanseringer for 2023 sesongen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Mye som skjer om dagen, Andretti og Cadillac vil prøve å komme seg inn i Formel 1 sirkuset Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 (endret) Selv om mange Formel 1-huer let av han yankeen og Indy Car generelt, så tror jeg at dette kan bli et bra bidrag til F1. Andretti har lang racingerfaring, og var F1 verdensmester før mange av oss en gang var påtenkt. Er mer skeptisk til en Cadillac PU Endret 5. januar 2023 av Retroman 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Skulle den ikke ha bazooka og M60 maskingevær også? Og så går vel bilen på 100% frihet Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. januar 2023 Del Skrevet 11. januar 2023 https://www.vg.no/sport/motorsport/i/gELa5A/fia-presidenten-aapner-for-nye-team-i-formel-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg