Dragavon Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Comma Chameleon skrev (1 minutt siden): Hva faen er vitsen med wets og intermediates når de faen ikke tør å kjøre når det regner?? For et sirkus. Flaut Så du bilder fra Singapore? Det var ikkje mulig å kjøre noe som helst, det regnet alt for mye. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Men de venter alt for lenge. De kunne vært flere runder i løpet allerede, men nå er det fortsatt 38 min igjen. Ser for meg at de fjottene som styrer sirkuset ikke lar oss få et fullverdig løp. Blir Monaco all over Endret 2. oktober 2022 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Helt riktig å utsette løpet en time, selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) MartinF skrev (27 minutter siden): Helt riktig å utsette løpet en time, selvfølgelig. Sarkasme, ja? Har vært klart til å kjøre i minst en halvtime nå. Endret 2. oktober 2022 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Comma Chameleon skrev (2 minutter siden): Sarkasme, ja? Har vært klart til å kjøre i minst en halvtime nå. Nei. Du så det på runden til griden at det fortsatt var vått. Er det noe jeg ikke orker så er det et Singapore GP som _alltid_ har SCs til å begynne med og at vi skal hive regn inn i mixen her nå de like gjerne kan vente en time. Jeg kan ikke huske sist vi hadde et interessant full wet race i F1, og dette løpet hadde ikke vært noe unntak. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Bra race Litt regn nå så.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Race går på tid nå. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Ble jo ett utrolig spennende løp dette her, så for vi bare vente på at løpsvinner blir bestemt på bakrommet istedenfor på banen 🙄 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Forventet ikke noe annet egentlig Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Han fikk en 5 sek. Straff... Hadde den kommet underveis hadde kanske Leclerc pushet litt hardere for å prøve å komme innenfor de fem sekundene og fått P1... Passe teit å komme med sånne straffer lenge etter løpet .. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Som om ikke Leclerc pushet det han kunne på slutten der... Han hadde ikke mer liv igjen i dekkene, Perez hadde full kontroll. Men ja, straffen burde seff kommet mye mye tidligere! 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Alle visste om potensiell straff underveis og hørte på åpen radio at Perez ble bedt om å åpne et gap på 5 sek eller mer. LeClerc klarte ikke henge på, så enkelt er det. 2 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 I stand corrected... Jeg så på det uten lyd, så jeg fikk ikke med meg detaljene 🙂 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Hvorfor måtte Russel starte fra pit? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Fordi han byttet PU etter kvalifiseringen Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Alpine, hva holder de på med? Rått kjørt av Perez. Ferrari hadde et løp uten noen brølere, det var godt. Ser ut som Aston Martin var i form denne helgen også. Synd med Hamilton, han hadde fortjent litt medgang. Sykt svette de var når de tok av seg hjelmen. Det ser skikkelig fælt ut. Endret 2. oktober 2022 av Sjørøver 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg har tidligere fått litt pes av noen for at jeg ikke liker Russel. Her er et klassisk eksempel på hvorfor han er vanskelig å like. Kjører inn i noen, og klager på radioen at det er den andre sin feil. Han burde fått et kurs av Hamilton om hvordan man håndterer sånne situasjoner. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 Sjørøver skrev (14 minutter siden): Jeg har tidligere fått litt pes av noen for at jeg ikke liker Russel. Her er et klassisk eksempel på hvorfor han er vanskelig å like. Kjører inn i noen, og klager på radioen at det er den andre sin feil. Han burde fått et kurs av Hamilton om hvordan man håndterer sånne situasjoner. Enda verre enn den er når han holdt på å ta ut Bottas. Nesten reprise fra Imola i fjor. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2022 19 minutes ago, Sjørøver said: Jeg har tidligere fått litt pes av noen for at jeg ikke liker Russel. Her er et klassisk eksempel på hvorfor han er vanskelig å like. Kjører inn i noen, og klager på radioen at det er den andre sin feil. Han burde fått et kurs av Hamilton om hvordan man håndterer sånne situasjoner. Neppe. Mye sutring på Hamilton idag. Blant annet kjeftet han på teamet. Vanskelig å like de begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg