Gavekort Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Formel 1 2021 <- Formel 1 2022 -> Formel 1 2023 Etter en historisk sesong i 2021 så kan det bare gå oppover fra nå av! 2022 markerer starten på en ny F1 era med overhalte tekniske reguleringer og store tiltak for å jevne ut gridden. Vil alt snus på hodet? Vil Max Verstappen fortsatt ha overtaket på Lewis Hamilton, eller vil Hamilton kjempe tilbake sin WDC-tittel? Konstruktører Alfa Romeo F1 Team Orlen Alfa Romeo-Ferrari C40[7] Ferrari 24 Guanyu Zhou 77 Valtteri Bottas Scuderia AlphaTauri AlphaTauri-Red Bull TBA Red Bull[8][9] 10 Pierre Gasly 22 Yuki Tsunoda Alpine F1 Team Alpine-Renault TBA Renault 14 Fernando Alonso 31 Esteban Ocon Aston Martin Cognizant F1 Team Aston Martin-Mercedes TBA Mercedes 5 Sebastian Vettel 18 Lance Stroll Scuderia Ferrari Ferrari TBA Ferrari 16 Charles Leclerc 55 Carlos Sainz Jr. Uralkali Haas F1 Team Haas-Ferrari VF-22[10] Ferrari[11] 9 Nikita Mazepin 47 Mick Schumacher McLaren F1 Team McLaren-Mercedes MCL36[13] Mercedes 3 Daniel Ricciardo 4 Lando Norris Mercedes-AMG Petronas F1 Team Mercedes F1 W13[10] Mercedes 44 Lewis Hamilton 63 George Russell Red Bull Racing Red Bull Racing RB18[14] Red Bull[8][9] 1[c] Max Verstappen 11 Sergio Pérez Williams Racing Williams-Mercedes TBA Mercedes[16] 6 Nicholas Latifi 23 Alexander Albon[d] Kalender Round Grand Prix Circuit Race date 1 Bahrain Grand Prix Bahrain International Circuit, Sakhir 20 March 2 Saudi Arabian Grand Prix Jeddah Corniche Circuit, Jeddah 27 March 3 Australian Grand Prix Albert Park Circuit, Melbourne 10 April 4 Emilia Romagna Grand Prix[f] Imola Circuit, Imola 24 April 5 Miami Grand Prix Miami International Autodrome, Miami Gardens, Florida[g] 8 May 6 Spanish Grand Prix Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló 22 May 7 Monaco Grand Prix Circuit de Monaco, Monaco 29 May 8 Azerbaijan Grand Prix Baku City Circuit, Baku 12 June 9 Canadian Grand Prix Circuit Gilles Villeneuve, Montréal 19 June 10 British Grand Prix Silverstone Circuit, Silverstone 3 July 11 Austrian Grand Prix Red Bull Ring, Spielberg 10 July 12 French Grand Prix Circuit Paul Ricard, Le Castellet 24 July 13 Hungarian Grand Prix Hungaroring, Mogyoród 31 July 14 Belgian Grand Prix Circuit de Spa-Francorchamps, Stavelot 28 August 15 Dutch Grand Prix Circuit Zandvoort, Zandvoort 4 September 16 Italian Grand Prix Monza Circuit, Monza 11 September 17 Russian Grand Prix Sochi Autodrom, Sochi 25 September 18 Singapore Grand Prix[h] Marina Bay Street Circuit, Singapore 2 October 19 Japanese Grand Prix Suzuka International Racing Course, Suzuka 9 October 20 United States Grand Prix Circuit of the Americas, Austin, Texas 23 October 21 Mexico City Grand Prix Autódromo Hermanos Rodríguez, Mexico City 30 October 22 São Paulo Grand Prix Interlagos Circuit, São Paulo 13 November 23 Abu Dhabi Grand Prix Yas Marina Circuit, Abu Dhabi 20 November 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 *Mine innlegg* Jeg gleder meg voldtsomt til neste sesong. Nye biler, GR hos Mercedes, nye tracks og (forhåpentligvis) gjensyn med Canada igjen. Blir bra dette! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Gavekort skrev (14 minutter siden): Etter en historisk sesong i 2020 så kan det bare gå oppover fra nå av! 2021 markerer starten på en ny F1 era med overhalte tekniske reguleringer og store tiltak for å jevne ut gridden Regner med covid har køddet med tidsregningen, men tror du må legge til +1 på hvert av årstallene 😛 Ellers gleder jeg meg sykt mye. Pre-season testing blir spennende når det er så store endringer. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 La oss få dette på plass med en gang også: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Håper på drama i camp Mercedes. Personlig har jeg mistet sansen for Russell i løpet av 2021-sesongen, så bare morrom om det blir litt gnissing mellom han og Lewis. Ellers håper jeg McLaren og Ferrari gjør det bra. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2022 Comma Chameleon skrev (Akkurat nå): Regner med covid har køddet med tidsregningen, men tror du må legge til +1 på hvert av årstallene 😛 Ellers gleder jeg meg sykt mye. Pre-season testing blir spennende når det er så store endringer. lol skal ikke være lett dette her... Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Hvilken sjåfør vil skuffe mest? Hvilken sjåfør vil overraske mest? Hvilket lag har hatt størst fremsrkiftt på bilen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2022 Veldig vanskelig å si. Alt kan skje i år. Jeg tror Haas vil gjøre et stort fremskritt, i hvert fall relativt til 2021-bilen. Min watchlist over folk jeg tror vil gå i ene eller andre retningen er i hvert fall Bottas, Ricciardo, Russell og Mick Schumacher Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Det blir nok severdig dersom alle begynner å kjøre like dirty som Verstappen. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2022 mobile999 skrev (Akkurat nå): Det blir nok severdig dersom alle begynner å kjøre like dirty som Verstappen. La oss nå ikke starte med toxic bs allerede på første side. Jeg nøler ikke med å fjerne slike innlegg etter skriftlig beskjed. 7 4 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 mobile999 skrev (2 timer siden): Det blir nok severdig dersom alle begynner å kjøre like dirty som Verstappen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Mest spent på hva Russell kan gjøre. Alt eller ingenting vs. Bottas. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 2 hours ago, Gavekort said: La oss nå ikke starte med toxic bs allerede på første side. Jeg nøler ikke med å fjerne slike innlegg etter skriftlig beskjed. Men det er nå sant da. 😄 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Jarmo skrev (50 minutter siden): Mest spent på hva Russell kan gjøre. Alt eller ingenting vs. Bottas. Russel kommer sikkert til å gjøre det bra. Han var jo strålende som standin for Hamilton. Jeg regner med at han får beskjed av Mercedes om å ikke "legge noe i mellom" i "motor racing" med Verstappen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 mobile999 skrev (44 minutter siden): Russel kommer sikkert til å gjøre det bra. Han var jo strålende som standin for Hamilton. Jeg regner med at han får beskjed av Mercedes om å ikke "legge noe i mellom" i "motor racing" med Verstappen. Russell har kun en race med Merc, jeg vil se flere.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Russell må ikke overgå Bottas' prestasjoner allerede i år, men jeg tror han gjør det. Merc har hentet han for å overta for Lewis når tiden er inne, og George selv er nok klar for å være andresjåfør og lære fra den beste. Russell viste i Bahrain outer i fjor at han ikke har noe problemer med å gå inn i en ny bil og gjøre det godt. Tror han blir en kjempesuksess i Mercedes! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2022 Det var ikke en veldig kontroversiell liste. Det er mer eller mindre en rangering av hvordan lagene presterte i 2021. Jeg ville kanskje tatt opp debatten om å bytte om på Ferrari og Red Bull. Jeg tror ikke Sergio Perez er nevneverdig dårligere enn hverken Sainz eller Leclerc, og i hvert fall ikke nok til å dra med Verstappen i dragsuget. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 https://www.autosport.com/f1/news/apple-set-to-land-huge-f1-movie-project-starring-brad-pitt-/7089397/ 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Hva er beste måten å se Formel 1 på? Jeg ser at Viaplay har det i sitt Sport-abonnement, men det er kun Formel 1 jeg er interessert i av betal-sporten der, så å betale 330 kroner for det i måneden er i drøyeste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg