Godrick Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvilke bøker anbufaler dere til en nybegynner som vil lære seg web design? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 "Designing with webstandards" av Jeffery Zeldman, samt bøkene om css av Eric Meyer er å anbefale. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 skjekk norsken din først. en bok, flere bøker legg merke til byttingen av o og ø slik som i navnet på topic Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 har aldri lest en eneste bok! men du kan jo starte på www.w3schools.com for å lære deg html! men du kan kanskje søke på www.norli.no etter web design bøker... du finner helt sikkert kjempe mye! de har _mange_ web design bøker der, det vat jeg... men jeg har ikke lest noen av dem! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ikke for å være ekkel, men det heter "Sjekk" og ikke "Skjekk", så synes jeg det er dumt å kommentere folk som ikke kan skrive, er jo mulig personen er ordblind, og sånt kan jo fort skje i hastverk Det jeg kan anbefale folk før man poster, er å ta seg litt tid på å se over hva man har skrevet med "forhåndvis melding" før man poster dem. Ellers har jeg ikke noen tips om bøker, eneste jeg kan henvise til er http://www.w3.org , her er det dokumentasjon på html, css osv. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg tror det er vanskelig å lese seg til godt design, du må bare prøve og feile, legge ut arbeidene på forumet for kritikk, så går det nok fremover. har nok ikke noe bok å anbefale Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Syns det er litt waste of money å betale for HTML-bøker.. Det finnes 5465410 sider på internett som gir deg samme kunnskapen helt gratis - W3Schools.com er en av de beste Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg vil ikke si at det er bortkastet penger å kjøpe denne og denne boka, har lenge tenkt på å kjøpe dem selv. Disse bøkene er dog for de som allerede har litt kjennskap med html og css. Denne boka som handler om css, er derimot rettet mot nybegynnere også, og det er velbrukte penger hvis du vil sette deg inn i css. Den er skrevet av en person som er med på å utvikle css. Jeg vet dessverre ikke av noen gode bøker om html for nybegynnere. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvilke bøker anbufaler dere til en nybegynner som vil lære seg web design? JEg anbefaler deg å rippe sider. Deretter, hvis det er noe du ikke får til, spør her. Vi hjelper gladelig! Kan være noen krever penger for det, det har blitt veldig populært i det siste, men jeg digger å hjelpe med html/css, så er det noe, lag en tråd her! Du får svar på ALT ved å spørre her. Vil også anbefale deg å skumlese denne listen: http://www.w3schools.com/tags/tag_comment.asp Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 skjekk norsken din først. en bok, flere bøkerlegg merke til byttingen av o og ø slik som i navnet på topic Totalt unødvendig å kommentere små skrivefeil. Du fikk jo en kontra med en gang. SKJERP DERE!! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 JEg anbefaler deg å rippe sider. Deretter, hvis det er noe du ikke får til, spør her. Vi hjelper gladelig! Kan være noen krever penger for det, det har blitt veldig populært i det siste, men jeg digger å hjelpe med html/css, så er det noe, lag en tråd her! Litt drøyt å foreslå ripping? Foreslå å bryte loven? Tror ikke det, nei. Synes det er greit å "rippe" småting, bare for å se hvordan det fungerer, men ikke bruke på nettet. Ånei! Å kjøpe bøker er bare dumt når det finnes så mange gode hjelpere på nettet som W3 Schools og enden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå