Oter Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 ser at jeg bygde pcen jeg bruker nå i mars 2014,så er snart på tide med en oppgradering igjen. men hva lønner seg nå om dagen?kjøpe ferdigbygd pc fra f.eks komplett?bygge selv?eller kjøpe en brukt rimelig nybygd pc? bør kunne takle alle nye spill som er ute nå,og som er på vei i nermeste fremtid. spiller vel egentlig bare world of tanks på denne. budsjett?30-35k uten skjerm,mus og tastatur,må nok ha ny skjerm også,men kjøper det utenom dette budsjettet. hva bør man kikke på?har ikke sett eller fulgt med noe siden jeg kjøpte de delene jeg bruker nå. eneste jeg vet,er at jeg skal ha maxi tower med endel hardiskplasser,sø børe være minst 6 plasser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Ferdigbygd. Skjermkort er mer tilgjengelige nå i ferdigbygde maskiner enn løst. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 30. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2022 da er endelig bonusen fra jobben utbetalt,tenkte og bruke deler av den på ny pc. men hva,og hvor mye burde man legge i en ny pc?pr nå så går det kun i world of tanks,men kommer sikkert til og spille litt annet senere. men hva er mest lønnsomt og kjøpe?tenker da pris for hva du får,spesielt ang cpu og skjermkort,vil helst slippe og betale 5-10k for bare minimalt økelse. har sjekket både komplett,multicom,netonnet,og elkjøp. eneste minuset er at de alle blir levert med miditower,mens jeg vil ha bigtower,da det må stå på gulvet,noen som vet om komplett kan/vil bytte ut miditower med bigtower?selv om de ikke har det i tilvalget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå