MikkelRæw Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 (endret) Foreldrene mine betaler mobilregninga og jeg lurer på om de kan se hvem jeg ringt og sendt meldinger til. Kan de også se hvem jeg har blitt oppringt og fått meldinger fra? Hvis ikke den infoen er på regninga, kan de ringe operatøren og få tilgang til den infoen? Endret 31. desember 2021 av MikkelRæw Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Ja til omtrent alt du spør om Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Men det gjelder kun sms/anrop til til/fra nummer. Bruker du snapchat, messenger osv vil det ikke vise. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Lenge siden jeg har sett på regningen. Men såvidt jeg husker står det ikke hvem du har ringt / blitt oppringt fra, bare et sammendrag (xx minutter telefon, xx sms, xx mb data), men man kan få denne informasjonen ved å be om spesifisert regning. 1 Lenke til kommentar
MikkelRæw Skrevet 31. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2021 12 minutes ago, Komplett ubrukelig said: Men det gjelder kun sms/anrop til til/fra nummer. Bruker du snapchat, messenger osv vil det ikke vise. Altså, de kan se hvem som har ringt og sendt sms til meg? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Kun utgående trafikk (tale/sms/mms) vil være synlig, og bare hvis de har spesifisert regning. 2 Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Bäcker skrev (7 minutter siden): Kun utgående trafikk (tale/sms/mms) vil være synlig, og bare hvis de har spesifisert regning. Man finner ut hvem det er ringt til på min side, bare å logge seg på. 1 Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Med dagens regelverk så er det mulig å hente ut veldig detaljert info på et abo/sim. Har prøvd dette med Telia og fikk ut følgende info: Inn/ut sms med nr og tidspunkt + tilkoblet basestasjon Inn/ut anrop med nr og tidspunkt + tilkoblet basestasjon Datamengde brukt på X tidspunkt og på Z basestasjon Tilkoblet basestasjon til enhver tid Inkl frekvens og mulig celle ID IMEI på terminalen som er brukt 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå