Ludvig86 Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 (endret) *Fant ut at dette faktisk ikke var mulig, så må nok kjøpe nytt utstyr * Hei og godt nyttår! 🎆 Jeg har ett lydkort i studioet som har Firewire tilkobling. Men den bærbare maskinen min har ingen firewire inngang. Hvordan løser jeg dette problemet? Jeg hadde før en Macbook Pro med Thunderbolt inngang som jeg brukte med Firewire/Thunderbolt kabel. Men siden jeg har gått over til PC så står jeg litt fast. Har prøvd å spørre i 5 forskjellige butikker uten å få hjelp, og jeg klarer ikke å finne en løsning på nett heller. Tips/råd? // Takk! Endret 31. desember 2021 av Ludvig86 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 (endret) Jeg ser de har adaptere og kabler hos bl.a. eBay for 11kr. og oppover. Men om de faktisk fungerer tviler jeg på. https://support.focusrite.com/hc/en-gb/articles/207359095-Can-I-use-a-FireWire-to-USB-adapter-to-connect-my-FireWire-interface- Endret 31. desember 2021 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå