Cerent Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Hei, Noen som har vært borti en bærbar støvsuger med batteri. Tenker ikke på de typiske der støvsugeren sitter fast på skaftet, men på noe som er en boks med slange som jeg kan bære med meg. Så må det være pose og den må ha et bra filter. De fleste jeg har sett virker å være beregnet på grovbruk, f.eks. på byggeplasser og da har de vel ikke så bra filter at det er anbefalt å bruke dem inne i hjemmet? Noen som har vært borti en modell eller har erfaringer? Vil helst ha en som bruker pose, skjønner ikke greia med poseløse støvsugere, har en og da må jeg jo bruke en annen støvsuger for å suge opp det som er havnet i beholderen for den poseløse.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Vet ikke om det hjelper deg, men skaftet på min xiaomi støvsuger kan byttes ut med medfølgende slange. Alt går på hurtigkobling. Tipper de fleste er slik i dag. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Cerent skrev (15 timer siden): skjønner ikke greia med poseløse støvsugere, har en og da må jeg jo bruke en annen støvsuger for å suge opp det som er havnet i beholderen for den poseløse.... Greia er at du skal tømme innholdet i søpla, eller ute. Lenke til kommentar
Cerent Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2022 9 hours ago, Dubious said: Greia er at du skal tømme innholdet i søpla, eller ute. Jo, men da flyr jo støvet over på meg og omgivelsene rundt:( Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 15 minutes ago, Cerent said: Jo, men da flyr jo støvet over på meg og omgivelsene rundt:( Har du prøvd? Har tømt min robostøvsuger sin beholder i søppla i 4-5 år nå og har enda tilgode å oppleve å få støv på meg og omgivelsene. Hold den nedi søppla og åpne den. Lenke til kommentar
Cerent Skrevet 8. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2022 Har bare en forestilling om at når jeg tømmer den så vil alt støvet sveve utover og hele jobben med støvsugingen er for gjeves... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå