Gå til innhold

HK til 1000,- - 1500,-?


Koma

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg et nytt HK. Jeg prøvde akkurat et ASUS P4P800, men hadde store problemer med det (se:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=191261). Jeg må derfor ha et annet problemfritt HK. Følgende spec. har pcen:

 

-ny 2.8 ghz

-40gb hd

-cdrw

-cdrom

-floppy

 

Jeg regner med å kjøpe 2x256 ram. Jeg har tenkt mye på det det ABITkortet HW anbefaler: a17, da jeg allerede har hatt problemer med asuskortet de anbefaler. Bør jeg gå opp i pris for å få et problemfritt hk? Jeg har tenkt litt på p4c800, men dette er også ganske dyrt.

 

Hvilket kombinasjon av HK og minnetype anbefales for å få en problemfri pc?

 

Pcen skal brukes hovedsaklig til spill.

Endret av Koma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel... Jeg vet ikke hvilken ram type, men min erfaring er at MSI har de mest stabile hk.

Har hatt både abit og asus som jeg ikke har den erfaringen med.

 

Jeg har intrykk av at de fleste liker abit nå for tiden men det er mange med problemer med det. Snekker`n fant feilen en gang men han husker ikke hvordan han klarte å løse den. :) Og jeg gidder ikke å se igjennom alle postene hans.

 

En kamerat av meg har nå i kveld prøvd å fått til et abit nf7 hk til å virke men nei.

Lenke til kommentar

Takker for svar

 

Asus P4C800-E DELUXE

 

Jeg går for denne her når noen av nettbutikkene får den inn :( , men jeg tenker å grave dypt i lommeboka og vurderer å kjøpe Corsair. Når det blir nødvendig, tenker jeg å overklokke.

 

Hvilken ram er da best med tanke på dette kortet? Tenker da 2x512mb.

Endret av Koma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...