jh_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 heh, har gått lei jackass filmene, så så jeg "Bumfughts", den var råå Er det noe lignende ute som noen veit om? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Personlig synes jeg bumfights er totalt usmakelig. Hva blir det neste - å gi småunger godteri for at de skal denge løs på hverandre mens man filmer? Endret 9. januar 2004 av Shimano Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Shimano: Fine for me! Sålenge det er underholdene Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 I så fall tror jeg du finner hundekamper og sånn på fildelingstjenester. Have fun. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 heh, har gått lei jackass filmene, så så jeg "Bumfughts", den var råå Er det noe lignende ute som noen veit om? er jo CKY også da .. og de 2 nye seriene .. "Viva la Bam" og "Wild Boyz" (der lærer man litt også) og selvsagt "Bumfights 2" Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Shimano: jeg driter i dine meninger om bumfights. hundekamper..? tosk! Kebab GUD: takker Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Gå for World Wildest Streetfights 1-2 og Ghettobrawls Også Streetbrawls. Edit: Ps på disse videone mobber de ikke uteliggere. Bare fulle folk som banker hverandre. Litt vanskelig å få tak i da. hvertfall noen av de. Endret 9. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 SnowDOG_: Jeg har sett de Det er det uterligger-stashet som er gøy da Steve erwing Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 i Bumfights2 ser dere intervjuer osv som kom etter Bumfights .. og bossen for en forening for uteliggere i LA er glad i bumfights de betaler jo bomsene de filmer .. og det gir lys på problemet .. (tror det var slik av foreningen fikk 4 ganger mer penger årlig etter bumfights fra privat personer .. leste noe om det) jeg digger Cribs parodien i Bumfights2 Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Kebab GUD: hehe, den skal sees Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 kan anbefale Viva la Bam! spesiellt den episoden da Turboneger kommer på besøk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 i Bumfights2 ser dere intervjuer osv som kom etter Bumfights ..og bossen for en forening for uteliggere i LA er glad i bumfights de betaler jo bomsene de filmer .. og det gir lys på problemet .. (tror det var slik av foreningen fikk 4 ganger mer penger årlig etter bumfights fra privat personer .. leste noe om det) jeg digger Cribs parodien i Bumfights2 Cribs-parodien er heavy. Bumhunter er like vill som vanlig. Bling-Bling har blitt støggere siden sist (gi den mannen en platekontakt). Dog, skulle likt å se mer til Rufus. Nidhogg: Japp.. Viva La Bam og Wildboys er begge artige. Ny sesong i mars. Gleder meg Steve-O - Don't Try This At Home vol.1 Steve-O - Don't Try This At Home vol.2 Steve-O - Don't Try This At Home vol.3 Steve-O - The Career Ender Mye tøft der Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Steve-O - Don't Try This At Home vol.3 finnes ikke .. den du sikkert mener heter Steve-O - Out on bail der besøker han norge 2-3 ganger .. pluss du får se da han smugler litt WEEEEEEEEEEED står på gardermoen å koster opp blod Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Steve-O - Don't Try This At Home vol.3 finnes ikke .. den du sikkert mener heter Steve-O - Out on bail der besøker han norge 2-3 ganger .. pluss du får se da han smugler litt WEEEEEEEEEEED står på gardermoen å koster opp blod Japp.. mente det var DTTAH3 - Out On Bail men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå