Gå til innhold

20 års jubileum :-)

trn100

Anbefalte innlegg

Godt jobba å ikke få en eneste advarsel da på de 16 årene du har vært her. Enten så har du gått under radaren vår og/eller så er du bare hyggelig og grei Leifeinar😁 

--- 

Forresten, vi har jo en forumlegende som dessverre gikk bort ifjor men som bør nevnes sånn at vi har med han i våre tanker; Merko. For evt som ikke fikk med seg dette så fikk kreft med spredning igjen ifjor ca april  og gikk bort i desember ifjor. Sovnet stille inn  ifølge foreldrene hans. Føles så rart når man finner gamle innlegg som han har skrevet, og tenke på at han nå ikke lever. 

Endret av GiaMahan
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OC-Freak skrev (Akkurat nå):

Tror ikke jeg har hatt noen advarsler i løpet av 20 år. Blir disse værende for alltid eller forsvinner de over tid? Står at jeg har 0 poeng i hvert fall.

De forsvinner etterhvert! 🙂

Jeg kan da umulig ha vært den eneste som har fått en anmerkning etter så lang tid? 😮

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har hatt noen advarsler i løpet av 20 år. Blir disse værende for alltid eller forsvinner de over tid? Står at jeg har 0 poeng i hvert fall.

Kjempebra jobbet, da er du vel en snill mann da 🤩🥳. Du hadde nok merket det om du fikk en advarsel. For uansett hvilken type advarsel man får - man må erkjenne advarselen for å fortsette å kunne bruke forumet. Muntlige beskjeder som er vårt laveste advarselsnivå medfører dog ikke advarselspoeng.  men vi som moderatorer + admins kan jo se alt hos dere alle, både beskjeder og advarselshistorikk, selv om poeng har utløpt osv, for ja, poeng utløper etter en viss tid.  

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dog hadde jeg vært moderator er det visse personer her på forumet som jeg hadde kastet rett ut og så låst døra etterpå. Personer som ikke bidrar til noe annet enn frustrasjon har jeg ikke sans for, selv om de poster mye og sånn sett gir "aktivitet". Kan nevne at den jeg tenker mest på har et brukernavn bestående av tre bokstaver og ett tall, samt har over 23000 innlegg 🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dog hadde jeg vært moderator er det visse personer her på forumet som jeg hadde kastet rett ut og så låst døra etterpå. Personer som ikke bidrar til noe annet enn frustrasjon har jeg ikke sans for, selv om de poster mye og sånn sett gir "aktivitet". Kan nevne at den jeg tenker mest på har et brukernavn bestående av tre bokstaver og ett tall, samt har over 23000 innlegg 🙃

Det gjelder vel for alle, unntatt meg! 😉

Lenke til kommentar

Stort sett går vi igjennom et normal advarselsløp så det er derfor enkelte ikke har blitt yeetet ut med en gang selv om vi dog lang vei kan se om enkelte har potensiale for en kort forumkarriere , folk fortjener uansett en sjanse og for en del så hjelper det med veiledning.  ..utenom de stakkars spambots som bare går rett i permanent utestengelse uten at de skal ha noe de skulle ha sagt 😛  

Endret av GiaMahan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (6 minutter siden):

Det var trivelig ja 😊 Husker fortsatt at jeg som urutinert gutt fra landet ble tatt litt på senga da jeg skulle reise hjem 😅

Haha, hva skjedde da egentlig? Jeg har glemt det, husker bare at jeg var jævlig trøtt den dagen og at vi så på noe talk show :D

Lenke til kommentar
Sydvest skrev (2 minutter siden):

Var noe som at klokka var plutselig 2300 elns, og jeg som ikke planlegger noen ting på forhånd innså først da at for å komme hjem måtte jeg rekke sånn .. fem busser? 😵

Haha, ja, men jeg bodde veldig usentralt da til å være Oslo, og du bodde jo på den tiden langt unna Oslo. Nå bor jeg jo 2 min unna trikk og buss som går hvert 5.minutt så det er lettere å besøke meg nå da, men du har vel flyttet enda lenger vekk fra meg nå med dama og kidden din?

Lenke til kommentar
Sydvest skrev (2 minutter siden):

Var antagelig en av de nettene det var over -78°. Totalt uforsvarlig å gå utendørs.

Bare å innse det, du har blitt en søring, du tåler overraskende få kuldegrader til å være så langt nordifra. 😛 du ringte meg på sommeren eller no med mener jeg 🤣

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (3 minutter siden):

Bare å innse det, du har blitt en søring, du tåler overraskende få kuldegrader til å være så langt nordifra. 😛 du ringte meg på sommeren eller no med mener jeg 🤣

Det skal dessverre ikke mer til enn noen minusgrader og litt fønvind før jeg fryser til beinet🥶

Jeg mener forresten å huske at det var midt i kaldeste februaren jeg da 🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (1 time siden):

Godt jobba å ikke få en eneste advarsel da på de 16 årene du har vært her. Enten så har du gått under radaren vår og/eller så er du bare hyggelig og grei Leifeinar😁 

--- 

Forresten, vi har jo en forumlegende som dessverre gikk bort ifjor men som bør nevnes sånn at vi har med han i våre tanker; Merko. For evt som ikke fikk med seg dette så fikk kreft med spredning igjen ifjor ca april  og gikk bort i desember ifjor. Sovnet stille inn  ifølge foreldrene hans. Føles så rart når man finner gamle innlegg som han har skrevet, og tenke på at han nå ikke lever. 

Dette husker jeg, ble litt sjokkert og trist, jeg kjente ikke Merko og hang nok ikke i de samme trådene som han gjorde, men av en eller annen grunn, så kom jeg over at han ikke hadde så lenge igjen og fulgte med hva han skrev helt til, var det moren som kommenterte de siste innleggene? Trist iallefall.

Lenke til kommentar

Har vært her siden 2006 (Startet med nicket Gnålern). :D Var i en periode aktiv i programmerings delen av forumet. Men holder meg nå for det meste til noen faste tråder. 

Den tråden lenket til er vel nok min favorittråd. ^^

Endret av Sarcoex
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...