Gaea Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Herr Brun skrev (9 minutter siden): Se der ja. Jeg var indeed her da, 14-årige meg spilte strategispill og drømte om overklokking og vannkjøling. Men 20 år har jeg ikke under beltet helt enda. Morsomt at det er meg du kommer på. Het du GiaMahan da også? Nope, het noe helt annet, men det var et typisk Nick jeg kunne finne på å bruke på andre forum eller som generelle innloggingsbrukernavn, fordi det var basert på etternavnet mitt faktisk. Giamahan-brukernavnet har jeg bare hatt siden desember 2019. I 2018 het jeg først Røsslyngen -> Calluna og deretter Giamahan. Har egentlig lyst til å gå tilbake til Røsslyngen. Jeg trooor ikke dere som vanlige brukere kan se endringer i nick, men jeg kan se deres brukernavn i hvertfall. Kom forresten på at jeg husker @The Avatar også fra samme tid. Jeg fikk mye gode svar fra dere to, derfor jeg husker dere. Mener at Herr Brun har vært i moderatorlaget for en stund tilbake om jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2021 Ble jo litt ordentlig hyggelig mimring her nå! 🙂 Synd at mye av historikken i forumet er borte... 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 trn100 skrev (Akkurat nå): Synd at mye av historikken i forumet er borte... Nei, det er helt greit. 😂 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 GiaMahan skrev (3 minutter siden): Nope, het noe helt annet, men det var et typisk Nick jeg kunne finne på å bruke på andre forum eller som generelle innloggingsbrukernavn, fordi det var basert på etternavnet mitt faktisk. Giamahan-brukernavnet har jeg bare hatt siden desember 2019. I 2018 het jeg først Røsslyngen -> Calluna og deretter Giamahan. Har egentlig lyst til å gå tilbake til Røsslyngen. Jeg trooor ikke dere som vanlige brukere kan se endringer i nick, men jeg kan se deres brukernavn i hvertfall. Kom forresten på at jeg husker @The Avatar også fra samme tid. Jeg fikk mye gode svar fra dere to, derfor jeg husker dere. Mener at Herr Brun har vært i moderatorlaget for en stund tilbake om jeg ikke husker feil. Stemmer det. Har vært veileder og moderator en periode jeg hadde mer tid tilgjengelig, hehe . Man kunne som menig burker se endringshistorikk i brukernavn før, men ikke nå lengre. Jeg har endret nick noen ganger selv og har også fått slått sammen to brukere den gangen forumet støttet det, hehe. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2021 :utakt skrev (1 minutt siden): Nei, det er helt greit. 😂 Du har antagelig rett 🤣 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) trn100 skrev (42 minutter siden): Der hadde vi plutselig en Mod også jo! 🙂 Yee. Sa egentlig nei første gang jeg ble spurt men så var jeg jo litt nysgjerrig på hvordan det så ut på innsiden så jeg takket ja da ved andre forespørsel. Angret ikke at jeg sa ja, det har vært givende og vi har godt miljø. TSP fikk oss jo i gang med å spille scribblio sammen. TSP er jo en forum-legende, men dessverre ikke blant oss lenger Endret 28. desember 2021 av GiaMahan TSP lever, ikke få hjerteinfarkt 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2021 GiaMahan skrev (1 minutt siden): Yee. Sa egentlig nei første gang jeg ble spurt men så var jeg jo litt nysgjerrig på hvordan det så ut på innsiden så jeg takket ja da ved andre forespørsel. Angret ikke at jeg sa ja, det har vært givende og vi har godt miljø. TSP fikk oss jo i gang med å spille scribblio sammen. TSP er jo en forum-legende, men dessverre ikke blant oss lenger Veldig leit å høre! Har alltid latt meg imponere over hvor saklige dere har vært og tonen dere har holdt, tross m\de advarslene jeg selv har fått. De har vært fortjent. Forumet har jo blitt enormt siden den gangen og all respekt til dere for jobben dere gjør! 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 GiaMahan skrev (4 minutter siden): Angret ikke at jeg sa ja, det har vært givende og vi har godt miljø. Også en måte å beskrive miljøet på 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2021 aklla skrev (Akkurat nå): Også en måte å beskrive miljøet på Enda en som har vært med en stund! 🙂 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Herr Brun skrev (5 minutter siden): Stemmer det. Har vært veileder og moderator en periode jeg hadde mer tid tilgjengelig, hehe . Man kunne som menig burker se endringshistorikk i brukernavn før, men ikke nå lengre. Jeg har endret nick noen ganger selv og har også fått slått sammen to brukere den gangen forumet støttet det, hehe. Startet som veileder jeg også, @henrikwl og jeg samtidig. Dette for å gi oss litt opplæring i verktøy først og så ble det jo etterhvert litt mer behov for å sette oss i moderatorrollen. Internt har vi spøkt litt med at jeg er sjefen av diskusjon.no og, for det var plutselig en annen veteranbruker som spurte om jeg var den sjefen på diskusjon.no, da jeg var veileder så jeg har sagt til Øystein at når han er borte, så danser musa (jeg) på bordet 😛 Nice at det gikk an før da. Og ja, nå er det nok bare admins/moderator og kaaanskje veileder som kan se det. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 trn100 skrev (2 minutter siden): Enda en som har vært med en stund! 🙂 Om ca 3 år har jeg vært her lengre enn deg 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 GiaMahan skrev (9 minutter siden): TSP er jo en forum-legende, men dessverre ikke blant oss lenger Håper han bare har logget av forumet, og ikke fra livet? 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2021 aklla skrev (Akkurat nå): Om ca 3 år har jeg vært her lengre enn deg Kommer an på hvem som gir seg først, og det blir ikke meg! 😁 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 :utakt skrev (1 minutt siden): Håper han bare har logget av forumet, og ikke fra livet? Jepp. Han har gått over til fienden bare.. han lever i beste velgående, heldigvis. Nettopp kjøpt seg leilighet også. Han gir jo livstegn fra seg i ny og ne og det er koselig. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 GiaMahan skrev (1 minutt siden): Jepp. Han har gått over til fienden bare.. han lever i beste velgående, heldigvis. Nettopp kjøpt seg leilighet også. Han gir jo livstegn fra seg i ny og ne og det er koselig. Mildt sagt uheldig formulering der altså. Jeg fikk hjertet i halsen og måtte sjekke at han lever, for eneste rimelige tolkning av "ikke blant oss lengre" er at han er død, ikke at han har sluttet å bruke (eller lede) forumet fordi han har byttet jobb. Jeeez 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 GiaMahan skrev (1 minutt siden): Jepp. Han har gått over til fienden bare.. han lever i beste velgående, heldigvis. Nettopp kjøpt seg leilighet også. Han gir jo livstegn fra seg i ny og ne og det er koselig. Fienden? Nå ble jeg nysgjerrig. Måten du skrev det på ("dessverre ikke blant oss lenger") fikk det til å høres ut som han var død. Du kan kanskje omformulere det innlegget litt, så ikke folk som vet hvem det er snakk om får hjertestans. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Haha huff da, jeg skrev en liten redigeringskommentsr om at TSp ikke er død, ikke få hjerteinfarkt. Sånn. 😛 Ja, KG 🤣 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2021 Jeg jobber i romjulen, og selv om det er hjemmekontor som gjelder trenger også ungdommen litt søvn! 😉 Veldig hyggelig respons fra dere alle og ikke minst å se hvor mange som har vært med en stund! Ha en alle tiders fortsatt god jul, så snakkes vi nok om ikke så lenge! 🙂 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Herr Brun skrev (3 minutter siden): Mildt sagt uheldig formulering der altså. Jeg fikk hjertet i halsen og måtte sjekke at han lever, for eneste rimelige tolkning av "ikke blant oss lengre" er at han er død, ikke at han har sluttet å bruke (eller lede) forumet fordi han har byttet jobb. Jeeez Uffavmeg, det beklager jeg 😛 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 GiaMahan skrev (8 minutter siden): Ja, KG Oi! Lurer på hvor mange millioner de betalte for å få noen til å jobbe der. 🙃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå