Gå til innhold

20 års jubileum :-)

trn100

Anbefalte innlegg

Har vel vært med siden Hardware-tiden. Jeg glemte ut rett og slett at jeg hadde bruker her og opprettet Røsslyngen i 2018 før jeg en dag satt og googlet etter potensielle brukernavn jeg lurte på om jeg hadde brukt før, for jeg undret meg jo over det hele.  Fant da min gamle bruker fra tidlig på 2000-tallet, spurte admins om det gikk an å slå sammen brukerkontoene, men det gikk ikke, så vi stengte bare av den gamle og jeg bruker bare denne her som er fra 2018. Jeg husker ikke så mye fra fra Hardware tidene utover at jeg brukte forumet mye til lekser og data men jeg mener å huske i hvertfall en person fra disse tidene;  @Herr Brun

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GiaMahan skrev (1 minutt siden):

Har vel vært med siden Hardware-tiden. Jeg glemte ut rett og slett at jeg hadde bruker her og opprettet Røsslyngen i 2018 før jeg en dag satt og googlet etter potensielle brukernavn jeg lurte på om jeg hadde brukt før, for jeg undret meg jo over det hele.  Fant da min gamle bruker fra tidlig på 2000-tallet, spurte admins om det gikk an å slå sammen brukerkontoene, men det gikk ikke, så vi stengte bare av den gamle og jeg bruker bare denne her som er fra 2018. Jeg husker ikke så mye fra fra Hardware tidene utover at jeg brukte forumet mye til lekser og data men jeg mener å huske i hvertfall en person fra disse tidene;  @Herr Brun

Kjenner igjen mange nick, blant annet blant administratorene her, og det synes jeg er hyggelig, til tross for at jeg har pådratt meg noen advarsler underveis 🙂

Data var jo tross alt noe helt annet den gangen enn det er nå! 🙂

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (5 minutter siden):

Der hadde vi plutselig en Mod også jo! 🙂

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (3 minutter siden):

Se der ja. Jeg var indeed her da, 14-årige meg spilte strategispill og drømte om overklokking og vannkjøling. Men 20 år har jeg ikke under beltet helt enda. Morsomt at det er meg du kommer på. Het du GiaMahan da også? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

2005! Opprettet bruker på forumet en gang jeg hadde problemer med pc'en. Det er litt for mange brukere her inne til at jeg klarer å slå meg løs i OT og smalltalk, jeg husker aldri hvem som er bak alle de ulike nickene og avatarene. Men, generelt god stemning her, så jeg har nå blitt værende. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Herr Brun skrev (1 minutt siden):

Se der ja. Jeg var indeed her da, 14-årige meg spilte strategispill og drømte om overklokking og vannkjøling. Men 20 år har jeg ikke under beltet helt enda. Morsomt at det er meg du kommer på. Het du GiaMahan da også? 

Det var ikke meg du svarte, men liten tvil om at du er en av de jeg også husker godt! 🙂 Veldig god på Juss-siden, og nesten mer voksen enn jeg selv er! 😉

Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 minutter siden):

2005! Opprettet bruker på forumet en gang jeg hadde problemer med pc'en. Det er litt for mange brukere her inne til at jeg klarer å slå meg løs i OT og smalltalk, jeg husker aldri hvem som er bak alle de ulike nickene og avatarene. Men, generelt god stemning her, så jeg har nå blitt værende. :) 

2005 kvalifiserer i alle fall til ung veteran! 🙂

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Registrerte brukeren min i 2004. Men husker første gang jeg oppdaget det som da var hardware.no med tilhørende forum. Og det var under førstegangstjenesten hvor jeg var stasjonert på Setermoen, mellom 2002-2003. Det var en medsoldat som tipset meg om nettstedet.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Og en litt artig historie : 

Etter å ha brukt forumet igjen de siste årene, så innså jeg jo plutselig at jeg visste hvem @Gavekort var IRL, som forøvrig er en forumveteran.  Det morsomste var at jeg hadde hørt stemmen hans flere ganger i podcasten uten at det gikk opp for meg, men det var noe med måten å være på, som var gjenkjennbart. Så sendte jeg han en melding på Facebook bare for å avsløre meg selv litt også, siden jeg tross alt hadde funnet ut hvem han var, følte liksom at jeg måtte utjevne det litt. Så da jeg ble rekruttert til moderatorcrewet så visste jo han godt hvem jeg var på privaten. Etterhvert nå så vet flere i crewet hvem jeg er nå og har møtt meg privat, hyggeligere og hjelpsom gjeng skal man lete lenge etter. @dysfunctional  hjalp meg med flytting sist og hjalp med handle inn en gang jeg mistet bankkortet mitt. Og @Larzen_91 har pantet to sekker med flaskene mine som jeg ikke orket å pante selv, lol, også fikk jeg krimbøker i retur selv. Hahahaha.

Endret av GiaMahan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (1 minutt siden):

Og en litt artig historie : 

Etter å ha brukt forumet igjen de siste årene, så innså jeg jo plutselig at jeg visste hvem @Gavekort var IRL, som forøvrig er en forumveteran.  Det morsomste var at jeg hadde hørt stemmen hans flere ganger i podcasten uten at det gikk opp for meg, men det var noe med måten å være på, som var gjenkjennbart. Så sendte jeg han en melding på Facebook bare for å avsløre meg selv litt også, siden jeg tross alt hadde funnet ut hvem han var, følte liksom at jeg måtte utjevne det litt. Så da jeg ble rekruttert til moderatorcrewet så visste jo han godt hvem jeg var på privaten. Etterhvert nå så vet flere i crewet hvem jeg er nå og har møtt meg privat, hyggeligere og hjelpsom gjeng skal man lete letter etter. @dysfunctional  hjalp meg med flytting sist og hjalp med handle inn en gang jeg mistet bankkortet mitt. Og @Larzen_91 har pantet to sekker med flaskene mine som jeg ikke orket å pante selv, lol, også fikk jeg krimbøker i retur selv. Hahahaha.

Har faktisk også møtt en av moderatorene her, den gangen HW var dyrt. Husker ikke hvem det var, men han kom en tur og hentet noen dataskjermer på jobben, og det var FØR de veide under 10 kilo så han hadde med seg ryggsekk 🙂

Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (3 minutter siden):

Medlem siden september 2001.

....året jeg var ferdig i førstegangstjenesten.

Så er vel en grunn til at de grå håra kommer. 🤣

Alternativet er jo begredelig da! 😉 2001 var vel en av de første årene det var aktivitet her? Jeg var ferdig med militæret i 1983 😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...