Gjest 6eaec...a75 Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Har syyykt ubehag i lår og leggene. Ikke sikker på hvordan jeg skal beskrive det, men minner om vokse smerter som jeg hadde som liten. Men tror ikke man får det når man er 30 🤔 ødelegger iværtfall søvn, noen som har vært borti det før? Anonymous poster hash: 6eaec...a75 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Kan det være belastningssmerter? Prøv å gradvis øke belastning (antall skritt man går, treningsmengde etc) og se om det forebygger smerter. Lenke til kommentar
Baron12 Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Det kan være at du bruker feil type sko, om du står mye i jobben, om du går mye på betonggulv eller om du har plattfot. Det kan være mange årsaker til smertene, ta kontakt med lege om smertene ikke går fort over. Lenke til kommentar
Gjest d6feb...9a7 Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg hadde mye voksesmerter som barn. Jeg får det sjelden i voksen alder fordi jeg ikke kryper rundt på knærne så mye nå som jeg gjorde da. Men det er spesielt den type bevegelse som kan gi meg det i dag - om jeg kryper rundt på knærne, f.eks om jeg skal inn i gamle kott, vaske gulv under ting osv. Da kan jeg få voksesmerter igjen, selv om jeg er over førti. Anonymous poster hash: d6feb...9a7 Lenke til kommentar
Gjest b91c4...807 Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Jeg begynte å få "voksesmerter" utover i 40 årene. Viste seg at jeg hadde fått artrose i knærne Anonymous poster hash: b91c4...807 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Kan være det jeg har, rastløse ben. Tar Magnesium for å motvirke. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Dubious skrev (7 minutter siden): Kan være det jeg har, rastløse ben. Tar Magnesium for å motvirke. Ja, det stemmer. Det er skikkelig vanlig. Ubehagelig, men ufarlig. Les mer her: https://nhi.no/sykdommer/hjernenervesystem/muskelrykninger/rastlose-bein/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå