joenohr Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 I mangel på et bedre forum prøver jeg her..... Noen som vet hvordan man kan dumpe video fra nett? Altså at jeg kan grabbe video fra TV2 WEB-TV og få det ned på maskina mi? Lenke til kommentar
janken Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg har hørt om et programm som heter "WMRecorder". Du får sjekke det ut og gi en tilbakemelding. Men pass på at du har lov til å lagre filmen, tror ikke det er alle plasser det er lov. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 For å si det slik så har jeg brukt WNRecorder ganske lenge nå og den fungerer utmerket, riktignok må man ha tillatelse av NRK, TV2 og andre med opphavsrett for å kopiere fra Dem... Slik er vel loven og den skal man ikke bryte.... Men WN >Recorder fungerer utmerket mot steder som streamer windows media formatet.... Lenke til kommentar
vickers Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har lastet ned å bruker WMRecorder nå. Men jeg får ikke kjørt video i mer en 600kbps fra TV2 når jeg bruker denne. Stenger jeg ned programmet får jeg 1500kbps igjen. PS: Det er ikke demo varsjon av WM Recorder jeg bruker. Det er en fullversjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå