DrOnline Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 (endret) Hei, Når jeg forsøker logger inn i nettbanken, på PC, ved hjelp av bankID på mobil, så kommer det opp en "popup" på telefonen hvor jeg må skrive inn pin, for å kunne fullføre innloggingen på PC'en. Det er som vanlig, alt i orden. Men noen ganger, så lukker jeg den popupen på mobilen ved uhell... og jeg aner ikke hvordan å få den tilbake. Noen som har tips her? For hvis jeg ikke finner den tilbake, vil jeg ikke kunne logge inn på banken på en stund, den vil si at jeg allerede har et innloggingsforsøk gående (eller noe lignende), så må jeg vente en stund. Jeg bruker Samsung S20 FE, forresten. Endret 27. desember 2021 av DrOnline Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Det der har irritert meg også, men jeg tror ikke det er noen annen løsning enn å vente noen minutter og så starte innloggingsprosessen på nytt. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Det går nok ikke an, dessverre. Jeg kan anbefale å gå over til å bruke BankID appen hvis banken din støtter den. Det er en mye mer robust løsning enn BankID på mobil. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 27. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2021 (endret) Okei. Jeg får prøve det du foreslår, Henrik. Det viktigste var å få fastslått at det ikke er jeg som bare er tjukk i hodet! Endret 27. desember 2021 av DrOnline Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Bank id på mobil har fungert perfekt i de siste 6 år. Etter at jeg byttet fra Sumsang til iPhone. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Du trykker på ikonet for SIM kort innstillinger og så på bank id. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 BigBadAde skrev (1 time siden): Du trykker på ikonet for SIM kort innstillinger og så på bank id. Kan infoen fåes opp der? Ser bare alternativ til endring av pin Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Hvis popupen forsvinner, så går jeg inn der ja. Da kommer popup opp på nytt så lenge sesjonen fortsatt er aktiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå