TMB Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Hei, Jeg har en Gamertag som jeg nå gjerne vil få tilgang til igjen. Den ligger på xbox.com så den finnes fortsatt i systemet. Jeg har ikke logget inn på den på sikkert 10 år, så jeg vet ikke hvilken Microsoft-konto den er knyttet opp mot, ei heller e-postadresse eller telefonnummer. Jeg har mest sansynlig ikke tilgang til hverken telefon eller e-post som den er registrert mot. Jeg hadde dog sikkert klart å besvare noen sikkerhetsspørsmål. Er det noen som vet hvordan jeg går frem for å få logget inn, og så overføre den til min nåværende Microsoft-konto som jeg benytter daglig? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Du er ikke innlogget på denne kontoen på en gammel xbox da? Det gjør det muligens litt enklere i hvert fall Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2021 Har dessverre ikke noen Xbox lenger. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Da blir det vel fort værre. Men husker du gamer taggen kan du kanskje henvise deg til microsoft og bevise at du faktisk eier kontoen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2021 Ja jeg husker Gamertagen, har funnet igjen profilsiden på Xbox.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå