Ni kon Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Sendte en mail til forumstyret og lurer på hvor lang tid dere bruker før jeg får en tilbakemelding? Dere vet hvilken mail jeg snakker om og jeg kan godt få svar på pm her... Endret 9. januar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 venter ennå i spenning. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tydeligvis nokså lenge... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Lurer på om de sjekker alle rapporteringer og gjer noko med dei, eg rapporterte eit par her om dagen og har ikkje sett tiltak. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Provokative hendvendelser tar nok litt lenger tid enn andre ting vil jeg tro Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Lurer på om de sjekker alle rapporteringer og gjer noko med dei, eg rapporterte eit par her om dagen og har ikkje sett tiltak. Alle raporterte hendvendelser blir sett på, men ikke alt blir funnet nødvendig å reagere på. Dette har forøvrig svært lite med forumstyret å gjøre. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Øivind, den mailen du sendte har jeg tatt opp til diskusjon internt. Jeg vil avvente til flere har uttalt seg før jeg gir deg svar på den - men den er på ingen måte glemt. Og som DesertGlow sier: hvorvidt rapporterte innlegg/brukere/tråder blir tatt hånd om av moderatorer har særdeles lite med forumstyret å gjøre. Generelt er det et par ting man må ha i bakhodet: - ikke alle rapporteringer medfører reaksjon - ikke alle moderatorinngrep er synlige (f.eks. ved tildeling av advarsler) - noen ytterst få ganger kan det ta opptil et døgn før en rapport blir sett av en moderator, som regel tas de fortløpende så snart en moderator logger på forumet (og har tid til å ta seg av rapportene). I skrivende stund er det f.eks. ingen rapporterte innlegg, tråder eller brukere. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Takk takk Yummy. Dessverre tråkker jeg jo noen på tærne der, men jeg står inne for det jeg skriver. Da vet jeg at dette diskuteres. Formålet med den mailen var jo bare å gjøre forumet bedre Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Formålet med den mailen var jo bare å gjøre forumet bedre Jeg har mine tvil angående "for hvem" forumet skal gjøres "bedre", etter din tankegang. Da tenker jeg på hvordan du har gått inn for å stenge P&R, på tross av at du ikke har benyttet den delen selv. Nei jeg vet ikke hva innholdet i mailen din var. Og det er vel egentlig bra at folk engasjerer seg for å gjøre ting bedre. Dog forbeholder jeg meg å være noe reservert optimistisk. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vi har alle rett til å ha våre meninger, og vi i forumstyret tar imot alle som ønsker å legge fram noe for oss - men det er ikke med det sagt at vi følger alle forslagene og tilbakemeldingene som kommer. Det er tross alt derfor forumstyret er dannet - for at vi skal ha et organ som kan komme fram til avgjørelser basert på erfaring, kunnskap, delte meninger og diskusjon. Til nå har det fungert aldeles utmerket. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Hei sjef. Har du noen nyheter? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Dakkar - ignorerer dem deg, øyvind? Hvordan gjøre forumet bedre? Hva med å gå tilbake til grunntanken om at dette er et forum for dataintresserte. Det er dessverre et faktun at forumet flommer over av unger som ikke har noe annet å gjøre. Da OT delen ikke blir stengt foreslår jeg dette: Hvis en bruker sine siste 10 poster er i OT delen er det grunn til bekymring. Man går da inn å ser på øvrige poster og finner man da ut at denne er mest aktiv i OT delen er det ferietid, har denne personen i tilegg skrevet bare tull i dataforumet fører dette til total utestengelse. Håper på denne måten å bli kvitt de som ikke har noe her å gjøre. Er for en ot del der du kan diskutere andre ting en data, men da med de du også diskuterer data med;) Jeg ser her ikke problemet du har med at folk poster i OT. Er det herskesyke? Trang til å dominere, manipulere, styre og stelle? Nei du, det at folk poster i OT (som ikke bare er søppel, btw) har liten eller ingen sammenheng med hvor (og hva) dem ellers poster. Vi kan ikke kreve at alle skal være like oss selv, kan vi vel? Selv om det selvfølgelig er oss som er best. EDIT: quoting, henvisning til Pygmalion Complex. Pygmalion complex: the desire to create and control someone until their ?perfect.? Pygmalion was the name of the king of Cyprus. He was also an artist. Because he thought women were evil and deceitful he decided to make the perfect woman. He carved one out of ivory and asked Aphrodite to bring this ?perfect? woman to life. Source: http://www.newton.mec.edu/OakHill/examinedlife/words.html Endret 20. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) masse rart Tipper du ikke aner hva min mail til forumstyret inneholdt. Du trekker en del raske konklusjoner kompis. Det hjelper lite å qoute meg fra andre tråder å poste den her. Denne diskusjonen mellom forumstyret og meg her er angående helt andre ting enn OT delen. Sorry. Endret 20. januar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ooops. oivind_dahle - DrDoogie 1 - 0! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Denne diskusjonen mellom forumstyret og meg her er angående helt andre ting enn OT delen. Hvorfor tar du da og maser på dem under tilbakemeldinger, hvis det hele er privat mellom deg og forumstyret, samt fullstendig uten sammenheng med dine andre utflukter i fiin "Endlösung"-strategi? Men for all del. Håper du får svar. Det gjør jeg virkelig. For det må være noe viktig, relevant, og positivt noe. Ja. EDIT: ^^^1-0, ok. Endret 20. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 That's got to be a record breaking quickie! 1 - 1! (skal slutte nå, beklager) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 DrDoogie: Som du leser i overskriften spør jeg om hvor lang tid det tar for å få svar fra forumstyret når man sender de mail. Hvor skulle jeg da plassere denne en annet enn i tilbakemeldinger? annet om hardware?? Eller sende de enda en ny mail? Jeg tok opp denne posten slik at Yummy med en gang skulle forstå hva det dreide seg om Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Eller sende de enda en ny mail? Rett svar, for det var jo bare mellom deg og forumstyret? Ikke mellom deg - forumet - forumstyret. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Øivind har for øvrig fått svar, så saken er avsluttet fra vår side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå