Sharpings Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Hvis man skaffer seg eSim fra Ice, kan man da bruke dette på flere mobiltelefoner samtidig? Eller er det kun for en mobil av gangen? Jeg spør fordi jeg bruker 3 forskjellige telefoner basert på hva jeg skal den dagen, og vil gjerne ha samme nummeret på alle 3. Nå benytter jeg ekstra sim fra OneCall og Tvillingsim. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Blir ca samme som å klippe et fysisk kort i 3 biter. Så nei, du må ha tvilling/datasim om du skal bruke flere mobiler/modem på samme mobnr/abo 2 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 27. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2021 Janvik skrev (18 timer siden): Blir ca samme som å klippe et fysisk kort i 3 biter. Så nei, du må ha tvilling/datasim om du skal bruke flere mobiler/modem på samme mobnr/abo Takk for svar! ESim er med andre ord helt uinteressant for meg. Lenke til kommentar
P_R Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 eSIM kan man også vurdere som en tvilling SIM - litt usikkert om de tilby eSIM på flere enheter, eller en SIM på en tlf. og eSIM på en annet. Sikkert ICE eSIM løsning støtter ikke Apple Watch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå