iblazeqt Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 (endret) Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en snøfreser. Har egentlig ikke lyst å bruke penger på det. Men om man finner en god brukbar snefreser <4000,- så vurderes det sterkt. Gårdsplassen er ca 30-40kvm og helt flatt. Trøndelag området - så mye snø til tider. edit: kjøpte Stiga ST 1151 E (så den hadde fått god omtale i test fra Tek). Tvi tvi Endret 26. desember 2021 av iblazeqt Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Hva slags underlag er det på gårdsplassen? Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 26. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2021 mobile999 skrev (1 time siden): Hva slags underlag er det på gårdsplassen? Asfalt Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Da fungerer den du har kjøpt. Jeg anbefaler å bruke etanolfri bensin. 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 mobile999 skrev (47 minutter siden): Da fungerer den du har kjøpt. Jeg anbefaler å bruke etanolfri bensin. Det er en elektrisk entrinns snøfreser med plastskovl. Min erfaring er at de er dårligere enn snøskuffe. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 26. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2021 (endret) Mag ne skrev (4 minutter siden): Det er en elektrisk entrinns snøfreser med plastskovl. Min erfaring er at de er dårligere enn snøskuffe. Leste testen hos Tek. Den høres jo lovende ut utifra den. Gjenstår å se i morgen - om ikke den duger, så havner den på finn. jeg forventer ikke allverden - men om den gjør jobben sånn høvelig greit, så er jeg fornøyd. Endret 26. desember 2021 av iblazeqt Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 iblazeqt skrev (16 minutter siden): Leste testen hos Tek. Den høres jo lovende ut utifra den. Gjenstår å se i morgen - om ikke den duger, så havner den på finn. jeg forventer ikke allverden - men om den gjør jobben sånn høvelig greit, så er jeg fornøyd. Ikke mye vits i å be om anbefalinger da. Forvent kort levetid. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 26. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2021 Mag ne skrev (1 minutt siden): Ikke mye vits i å be om anbefalinger da. Forvent kort levetid. Nei enig - var muligens et forhastet innlegg. Kommer til å oppdatere her i morgen om freseren bare er søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå