Golf'ern Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Måtte komme! spiller som en gjeng suppehuer!!!! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Fader for et stusselig lag dette er! Begredelige å se på Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Blir gøy å se Ronaldo stille seg opp som en tulling og blåse den til piza.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Nå blir det bråk. Ikke fus i alt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Wreck it Ralf Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Hvor blir det av presspillet? Skjønner ikke når dette laget skal begynne å spille som favorittene.. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Si det? kjedelige å se på også. Dette er helt bånn i bøtta. Måtte komme et tap så dårlig vi har vært etter Ragnick tok over dessverre. Endret 3. januar 2022 av Golf'ern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Golf'ern skrev (10 minutter siden): Si det? kjedelige å se på også. Dette er helt bånn i bøtta. Måtte komme et tap så dårlig vi har vært etter Ragnick tok over dessverre. Var ikke spesielt bedre før Ragnick tok over heller da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Ræva kamp. Rett og slett ræva. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (12 minutter siden): Var ikke spesielt bedre før Ragnick tok over heller da. Bare om du definerer før som en periode på noen få måneder. Resten av tiden under Solskjær (fra desember 2018 til starten av denne sesongen) var uten tvil den beste tiden å være United fan post-Fergie. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2022 Savner Solskjær-ball jeg (minus de to månedene det var dårlig denne sesongen). Nå er vi ikke et ordentlig fotballlag lengre. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Det morsomme med Solkjær ball er at du vet aldri hva du får! Må jo gi Ragnick litt tid ( noe han forsåvidt ikke har ) 3 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Det fortsetter jo bare å imponere hvordan man forventer umiddelbar forandring på lagene. Se bare hvordan Arsenal har gått gjennom flere trenere som alle har gått, nå har Arteta pint seg selv gjennom 2 elendige år og vi begynner endelig å se litt brukende ut i en kamp hvor vi fortsatt taper mot laget jeg nekter å nevne for ikke å snakke om hvordan vi ble pisset på av pool for ikke lenge siden....ting tar tid. Til tross for all frustrasjon så har jeg lært meg å bli tålmodig da jeg føler progresjonen er der...men nå som jeg har sagt dette så blir vi vel pisset på fremover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Blir spennende ja Endret 4. januar 2022 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Eve-lei også utsatt? De spilte jo på lørdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå