hurrdurrdarr Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg har ingen måte å koble strøm fra PSU inn på hovedkortet, kan jeg koble sata power fra PSU inn til slot 18 sata power connector for å gi mer strøm inn i hovedkortet? Jeg har ledningen som passer mellom de to. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Det kommer helt an på hvordan det er lagt opp. Som regel styres ting av MOSFET etter PSU-inntak, så å sette inn strøm andre steder er litt lotto. Det tryggeste er nok å bruke 7 som er designet for å gi strøm til hovedkortet. Mange moderne strømforsyninger til laptop er som regel på 19V. Har f.eks liggende en ADP 45AW fra ASUS på 19V og 2,37A Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Mest sansynlig vil det ikke fungere. Kortet genererer andre nødvendige spenninger ut i fra 19V inn. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 hurrdurrdarr skrev (1 time siden): kan jeg koble sata power fra PSU inn til slot 18 sata power connector for å gi mer strøm inn i hovedkortet? Nei. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg vil anta at å sette strøm inn på 18 kan gi noe av dette resultatet: Dette ettersom 18 vel er for å gi strøm til tilkoblet SATA-enhet, eks. harddisk eller SSD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå