rambo123 Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Min sønn fikk den nye Nintendo Switch i går. Vi prøver å kjøpe membership (online) og får opp disse meldingene når vi prøver å kjøpe. Kom så langt at mastercardet har reservert summen, men så ble det error. Når jeg nå prøver igjen må jeg gjøre skrive inn samme greiene med mastercardet og da blir jeg jo trukket mange ganger her. Noen smarte hoder som kan hjelpe til her:)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 https://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/54166/~/error-code%3A-2811-7429 Fant ikke den første koden. Den andre viser at det kan være mange som prøver å koble Nintendo's servere eller andre nettverksproblemer. Sært at jeg ikke finner noe om den første feilkoden. Prøv visa eller noe annet. Jeg klarer ikke finne ut noe her. Lenke til kommentar
rambo123 Skrevet 25. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2021 Vil det da si at man får tilbake pengene som Nintendo har reservert på mitt Mastercard kommer tilbake? Kjedelig å prøve flere ting og så blir man trukket flere ganger uten å få noe som helst. Hvordan kontakter man Nintendo Switch for å få tilbake pengene hvis dette ikke fungerer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg kan bare råde deg til å kontakte nintendo support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå