Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Gjelleren: den sida der er ren flash, det er nok en smule mer tidkrevende og avansert en de fleste html-sider... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vi ser etter noe slik: (intro er ikke nødvendig)http://www.lowerauthority.tk/ For å si det slik, noe slik, eller 100 ganger bedre, har du allerede fått foreslått av Toolshed, og det bare i et enkelt bildeformat. Den siden du viser til der er ingenting. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 For å si det slik, noe slik, eller 100 ganger bedre, har du allerede fått foreslått av Toolshed, og det bare i et enkelt bildeformat. Takk, PoleCat, jeg må innrømme at jeg føler meg beæret, men må også si at jeg synes din var bedre. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Flettet sammen noe elite-effekter som skulle falle i smak. Navigation er litt halvfull, siden informasjonstrømmen ikke var overveldende. Alt på siden kan endres, i og med at .psd og min ps er åpen. Forslag v1.0 Forslag v1.1 CS-CLAN-skriften i header skal endres. Og jeg er ikke ferdig med tekstfeltet. Husk at dette er et grovt utkast Endret 11. januar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Flettet sammen noe elite-effekter som skulle falle i smak.Navigation er litt halvfull, siden informasjonstrømmen ikke var overveldende. Alt på siden kan endres, i og med at .psd og min ps er åpen. Forslag (home.no er treeeeeegt, så vær tålmodig...) Nice! Masse stilige smådetaljer. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Flettet sammen noe elite-effekter som skulle falle i smak.Navigation er litt halvfull, siden informasjonstrømmen ikke var overveldende. Alt på siden kan endres, i og med at .psd og min ps er åpen. Forslag (home.no er treeeeeegt, så vær tålmodig...) drit digg! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Forslag -> CS-CLAN skal endres. Og jeg er ikke ferdig med tekstfeltet. Husk at dette er et grovt utkast Meget fett, (jonas) Keep up the good work! Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Ble enig med Jonas og siden hans. Begge var pene. Synes Jonas sin side så mere ut som en "CS" side. Til Jonas Endret 11. januar 2004 av Gjelleren Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 sweet!! veldig bra! bare 1 ting.. "navigation" og "textfield" virker litt for klistra opp i hjørnet.. men det var alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå