dimiles Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kommer ditt forslag snart da Toolshed?Or may I call you Jimmy Pop? *vente i spenning* Wtf? Det hadde vært kult om båe JimmyPoop og Toolshed kom med forslag hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ja, jeg begynte på noe greier, men... Vet ikke. Må spise noe, tror jeg. Jeg kom ikke lenger enn som så... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg kom ikke lenger enn som så... Nice! Ikke store plassen dah, men det trengs vel heller ikke akkurat... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) virkelig bra PoleCat, forstår ikke hvordan du kan komme opp med et nytt og like bra cs-design hver gang . some seriously good shit! Endret 10. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det tenkte jeg på også... Er en liten ulempe med å gjøre det slikt, ja... Men jeg tenkte, slik jeg har tenkt å gjøre det på denne siden, å bruke php til å lage en "next page" link hvis det er for liten plass... Får se hva jeg gidder... Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 denne siden, å wow. den siden brukte lang tid på å laste.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) denne siden, å wow. den siden brukte lang tid på å laste.. Det er fordi den er på min server med 128kbps upload! Var ikke meningen at den skulle laste kjapt. /me lager hjemmelaget pizza! König Endret 10. januar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 WoW! /me har også lyst på mat, men orker liksom ikkje reise seg herfra.. *gjesp* Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hmm... mat ja.. jeg satte vist på steikeovnen for nermere en time siden.. hehe.. på tide å putte pizza en i da tror jeg.. lol Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hmm... mat ja.. jeg satte vist på steikeovnen for nermere en time siden.. hehe.. på tide å putte pizza en i da tror jeg.. lol Vi er flinke å overta andres tråder her i webdesign... Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vi er flinke å overta andres tråder her i webdesign... Jeg er ganske ny på dette forumet, men jeg gjør mit beste må si je digger forumet. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det kan være litt vell iriterende det toolshed, NOEN gannger må man jo gelede folk inn på topicen igjen!, men greit når man ikke er trådstarteren da . Om designe ditt har jeg en ting å si: Nice Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvorfor fortsetter denne tråden Eneste posten her inne som er fra trådstarter, er den som startet tråden. Let it die DanielP Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 btw; Lorem Ipsum, woot?.. kafaen er det, ser de fleste skriver det pA sidene deres som ikke er ferdige Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) btw; Lorem Ipsum, woot?.. kafaen er det, ser de fleste skriver det pA sidene deres som ikke er ferdige http://www.lipsum.com EDIT: url leif Endret 10. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 btw; Lorem Ipsum, woot?.. kafaen er det, ser de fleste skriver det pA sidene deres som ikke er ferdige Rett og slett for å se hvordan siden vil se ut med innhold, istedet for å skrive "dette er noe tekst, og enda litt mer" flere ganger etterhverandre, så får en en generert tekst som faktisk ser nokså naturlig ut. Lenke til kommentar
Gjelleren Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hei igjen. Beklager at jeg gav så lite informasjon. Viste ikke helt hva jeg ville ha, bare fikk en indikasjon av clanen at vi trengte en web side. Jeg måtte også se om mange var intereserte. Vi ser etter noe slik: (intro er ikke nødvendig) http://www.lowerauthority.tk/ Bra respons på inlegget mitt . Vi søker selvfølgelig ikke folk som tar flere tusen for en webside. Det vi er interesert i er noen som kan litt og ser på det som et hobbyprosjekt. Vi kan selvfølgelig betale litt for jobben!. Kom til #hthc2004 på quakenet så kan vi diskutere det nermere. Siden skal være helt enkel (design) og må være laget slik at vi kan endre på informasjon som er der samt kommende matcher og resultater av spillinga. Så på innlegget om websiden for et lite lan som ligger i web-design forumet. Noe slikt hadde vært evig nok. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tror home.no har store problemer for tiden! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det hadde vært kult om båe JimmyPoop og Toolshed kom med forslag hvis det var det du mente. Spesielt JimmyPoop Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har du sett på forslagene? Vi trenger jo litt tilbakemelding.. Polecat og meg, altså. Vet at (jonas) driver på også... Gleder meg til å se hva han får til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå