Gjelleren Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Hei kjære webdesigner. Vi har startet en counter-strike clan og trenger hjemmeside. Den vi har prøvd å lage ser ikke ut. Om du er interesert i å lage en kul clanside gi beskjed via forumet eller kom til: #hthc2004 || quakenet på irc. Håper på å få noen possitive svarmeldinger. Endret 11. januar 2004 av Gjelleren Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Da jeg leste topic, tenkte jeg; HEY, kult! (selv om det ikke er lov å annonsere uten tillatelse her på bruket). Men den gang ei... Sjekk litt mer rundt omstendighetene og lignende tråder før du starter en, er iallefall mitt råd. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ellers takk krever penger denne gutten Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 har hvertfall en vennlig tone.. men med solide 14 innlegg og 0 pr dag, tviler jeg at du får noe tilbake. en må bidra med noe på forumet.. må jobbe for å høste frukter Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er nok rett som Smidt og de andre her sier. Hadde det dreid seg om en logo så hadde du nok fått drøssevis av forslag, men hele sider er ikke noe gøy å lage uten noen form for betaling. (og nei, en liten lenke nederst på siden er ikke godt nok ) Lenke til kommentar
KimS Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) må jobbe for å høste frukter Bra sagt..! Er dessverre ikke til stor hjelp jeg heller da.... EDIT: og nei, en liten lenke nederst på siden er ikke godt nok Det er bare visst du er ekstremt heldig og noen har lyst til å trene litt Endret 9. januar 2004 av KimS Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tror nok de fleste her har bedre ting å bruke tiden sin på en å lage sider til CSklaner som varer i noen uker... Du spør heller ikke særlig pent så ikke regn med meg i hvertfall... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Han har ikke sagt han ikke vil betale... Hvor mange laken legger du på bordet gutt? Så kan vi snakkes... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Han har ikke sagt han ikke vil betale... Hvor mange laken legger du på bordet gutt? Så kan vi snakkes... hehe, HalTan tja hvertfall en høvding. det er jo tross alt snakk om en hel side her. og så blir den vel laget av en proffing(not me).. bare PoleCat ikke kommer med gratis forslag, ødelegger hele taktikken til HalTan neida, godt med litt trening, og veldedighet skader jo ikke, noe PoleCat er berømt for. veldedighet altså Endret 9. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Makan. Det er ikke på den måten man spør etter et design. Kunne mer enn gjerne fått til litt om godtgjørelse, tanker, farger og størrelse. Slike oppløsninger trenger også helproffe designere. Gir du ikke oss disse opplysningene vil absolutt ingen komme med forslag. Håper jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 /me forbyr herved å komme med forslag. Trådstarter: bla opp et par lapper, så kan det hende du får fart i tråden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 /me forbyr herved å komme med forslag. Det kan du ikke gjøre, for jeg er større, eldre og sterkere enn deg arve! Det er jo alltids lov å spørre, men å finne ut hvor landet ligge før en spør, er alltid en god ide. Noe som tydeligvis ikke har blitt gjort i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 /me forbyr herved å komme med forslag. Trådstarter: bla opp et par lapper, så kan det hende du får fart i tråden Oppfordrer til å bryte retningslinjene? Er det ikke ulovlig kanskje? Skal ikke si noe sikkert her. En mod som har svaret? Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel vel, sant det...men likevel, synest det blir for dumt å spørr om et heilt design - gratis. /me har gjort det en gang, men angrer igrunn litt på at eg ikkje tok femhundre kroner for det elns Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel vel, sant det...men likevel, synest det blir for dumt å spørr om et heilt design - gratis. /me har gjort det en gang, men angrer igrunn litt på at eg ikkje tok femhundre kroner for det elns Jeg er helt enig, for all del. Trådstarter kan se bort ifra forslag fra meg før videre info er gitt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 samme her- sjøl om eg neppe hadde hatt fantasi til å komme med noke. Har seriøst ikkje utretta _noke_ i det siste. Berre tenkt og tenkt, og alt eg kommer på har alltid blitt gjort før... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jesus så alle er blitt så opptatt av de pengene, nå denne uken, da? Hvor er det blitt av designer-gleden? Jeg ville gjerne laget en side gratis, men er litt opptatt med noe annet. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Enig med Toolshed. Er morro å lage sider for andre, masse trening vet dere. DanielP Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det kan du ikke gjøre, for jeg er større, eldre og sterkere enn deg arve! Arve har flere innlegg enn deg da Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 [11:23:05] • (#hthc) no such channel :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå