h01 Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Jeg har en ferdigbygd pc som jeg dessverre glemte passordet til. Hvilke deler må jeg erstatte for å kunne bruke den igjen? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 hvilket passord? det til OSet eller bios? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Hvis du ikke klarer å logge deg inn på pcen og det ikke er mulighet å få tilsendt nytt passord på noen måte så er det bare å reinnstallere. Du trenger ingen nye deler, kun en USB minnepinne som du legger operativsystemet på for å kunne reinstallere. Du må ha tilgang på en annen pc da for å kunne gjøre det. Lenke til kommentar
h01 Skrevet 24. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2021 tflovik skrev (10 timer siden): Hvis du ikke klarer å logge deg inn på pcen og det ikke er mulighet å få tilsendt nytt passord på noen måte så er det bare å reinnstallere. Du trenger ingen nye deler, kun en USB minnepinne som du legger operativsystemet på for å kunne reinstallere. Du må ha tilgang på en annen pc da for å kunne gjøre det. Jeg har tilgang til en annen data. Hvor finner jeg operativsystemet? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 h01 skrev (4 minutter siden): Jeg har tilgang til en annen data. Hvor finner jeg operativsystemet? Et enkelt google søk gjorde susen: https://support.microsoft.com/nb-no/windows/opprette-installasjonsmedium-for-windows-99a58364-8c02-206f-aa6f-40c3b507420d Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 h01 skrev (21 minutter siden): Jeg har tilgang til en annen data. Hvor finner jeg operativsystemet? https://ubuntu.com/download/desktop Lenke til kommentar
cacb Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 15 hours ago, h01 said: Jeg har en ferdigbygd pc som jeg dessverre glemte passordet til. Hvilke deler må jeg erstatte for å kunne bruke den igjen? Har du installert operativsystemet selv (Windows?), så installerer du bare operativsystemet en gang til, og angir nytt passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå