Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjerneslag og blodkreft i familien. Ønsker å forlate landet

kennethkk

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ønsker å være anonym. 

Både broren min og jeg ble født med problemer. Han døde av blodkreft i 2004 og jeg led av tvillingdød i tredje trimester, samt hjerneslag i 2012. 

Vi er begge født i stockholm i sverige. Altså i norden.

De sier til meg at de prøver å finne ut av problemet, men for meg virker det som de legger all skyld på moren min for å føde barna til en japansk mann. 

Jeg har enorme problemer med elektronisk plaging i form av hørsel eller syn. Det har jeg hatt fra liten av. Og jeg har naboer og ander personer som følger meg og driver med plaging i en eller annen form. Jeg har implantater i kroppen som plager meg. 

Jeg ønsker å oppsøke hjelp, gjerne i utlandet. Jeg kan også tenke meg å få dette opplyst i en eller annen form her i landet men jeg vet ikke hvor jeg skal starte hen. 

Uansett ønsker jeg at dere oppgir kontakt info dersom dere kan stå til hjelp med noe i denne saken.

Endret av GiaMahan
.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
31 minutes ago, kennethkk said:

De sier til meg at de prøver å finne ut av problemet, men for meg virker det som de legger all skyld på moren min for å føde barna til en japansk mann.

Hvem er de? Jeg tviler sterkt på at noen i helsevesenet legger noe som helst skyld på hvilken nasjonalitet din biologiske far har.

Hva slags hjelp er det du ønsker? Får du ikke den oppfølgingen du burde få av helsevesenet i Norge?

Lenke til kommentar

Hei TS. Jeg forsøkte å anonymisere førsteposten din, men det lar seg dessverre ikke gjøre, mulig admins må ordne. Du har lov av meg å opprette en ny tråd (husk å huk av for "post som anonym" fordi det har du ikke gjort her) så kan jeg skjule denne tråden for deg (og jeg kan hjelpe deg å føre over innleggene her på den anonyme tråden din slik at innleggene som ble skrevet her ikke blir mistet)

Moderator Gia

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...