kennethkk Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 (endret) Hei. Jeg ønsker å være anonym. Både broren min og jeg ble født med problemer. Han døde av blodkreft i 2004 og jeg led av tvillingdød i tredje trimester, samt hjerneslag i 2012. Vi er begge født i stockholm i sverige. Altså i norden. De sier til meg at de prøver å finne ut av problemet, men for meg virker det som de legger all skyld på moren min for å føde barna til en japansk mann. Jeg har enorme problemer med elektronisk plaging i form av hørsel eller syn. Det har jeg hatt fra liten av. Og jeg har naboer og ander personer som følger meg og driver med plaging i en eller annen form. Jeg har implantater i kroppen som plager meg. Jeg ønsker å oppsøke hjelp, gjerne i utlandet. Jeg kan også tenke meg å få dette opplyst i en eller annen form her i landet men jeg vet ikke hvor jeg skal starte hen. Uansett ønsker jeg at dere oppgir kontakt info dersom dere kan stå til hjelp med noe i denne saken. Endret 23. desember 2021 av GiaMahan . Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 31 minutes ago, kennethkk said: De sier til meg at de prøver å finne ut av problemet, men for meg virker det som de legger all skyld på moren min for å føde barna til en japansk mann. Hvem er de? Jeg tviler sterkt på at noen i helsevesenet legger noe som helst skyld på hvilken nasjonalitet din biologiske far har. Hva slags hjelp er det du ønsker? Får du ikke den oppfølgingen du burde få av helsevesenet i Norge? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Har du vært, eller er du diagnostisert med noen psykiatriske lidelser? Har du vært, eller er du under behandling for psykiatriske lidelser? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Hei TS. Jeg forsøkte å anonymisere førsteposten din, men det lar seg dessverre ikke gjøre, mulig admins må ordne. Du har lov av meg å opprette en ny tråd (husk å huk av for "post som anonym" fordi det har du ikke gjort her) så kan jeg skjule denne tråden for deg (og jeg kan hjelpe deg å føre over innleggene her på den anonyme tråden din slik at innleggene som ble skrevet her ikke blir mistet) Moderator Gia 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå