thelebrity68 Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Til den som har alt: 12 spektakulære gaver laget av utrangert dataræl Lenke til kommentar
Leif Sonell Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Min datter er fremdeles stolt av de to øredobbene hun fikk laget av to i386 , en 32-bit microprosessor introdusert i 1985. De første versjonene hadde 275000 transistorer og glimret i flott GULL. Jeg spøkte med at datakraften i ørene nok overgikk det som var inne i hodet. Hun fikk også to øredobber laget av RAM brikke kort. 1 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Det er mange år siden jeg sluttet å gå med fysiske nøkler i lomma, men jeg har fortsatt liggende en Athlon 64 X2 3800+ nøkkelring. Kanskje jeg skulle la meg inspirere til kreativ redesign en dag jeg får ledig fritid.. Kul artikkel! Lenke til kommentar
GJZwart Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Synes det meste av det utgåtte datarælet beskrevet i artikkelen var fortsatt ræl. Grid har noe mer utstillingsvennlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå