Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treg internett alle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ngt selv jeg har postet mye av dette men er nysgjerring hva er det engentlig som skjer mange har VELDIG treg internett i går og i dag hvorfor kan noen forklare dette til meg skikkelig slik at jeg slapper og spørre så mye

kan du forklare deg litt bedre og bruke punktum litt oftere? ;)

 

"Harngtselvjegharpostetmyeavdettemenernysgjerringhvaerdetengentligsoskjer mangeharVELDIGtreginternettigårogidaghvorforkannoenforklaredettetilmeg skikkeligslipperatjegslapperogspørresåmye"

 

skjønner du hva jeg mener?

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Pass deg nå, eller så ender du opp med 20% warning-level (oooh! spooky!) slik som meg. Man skal tydeligvis ikke stille krav til at folk klarer å uttrykke seg skikkelig her på forumet.

men det er greit å gi et lite hint til folk noen ganger når det er umulig å skjønne hva folk mener! :thumbup:

Lenke til kommentar

syntes det er viktig at vi får lov til å si ifra om store grammafeil der vi ikke forstår hva vedkommende sier. når noen skriver helt uten å bruke punktum så ingen skjønner hva de mener, er det galt å ikke si ifra. de blir ikke bedre i grammaen sin dersom vi ikke gidder å be dem skrive forståelig, mens hvis vi sier fra om det vil det hjelpe. De når ikke fram med spørsmålene sine når de skriver som trådstarter gjorde.

 

de når ivertfall ikke fram til meg med spørsmålene, fordi jeg gidder ikke å måtte slite meg gjennom teksten ord for ord. noen ganger er det så ille, ja.

 

mener ikke at små grammafeil er galt men det bør være grenser.

noen er analfabete, døve osv , disse må vi bare ta litt mer hensyn til enn de andre syntes jeg.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

 

"Harngtselvjegharpostetmyeavdettemenernysgjerringhvaerdetengentligsoskjer mangeharVELDIGtreginternettigårogidaghvorforkannoenforklaredettetilmeg skikkeligslipperatjegslapperogspørresåmye"

 

skjønner du hva jeg mener?

 

:laugh::laugh::laugh: Jævli bra... :thumbs:

Det er greit at man sitter mye forran datamaskinen altså, men det trenger ikke å bety at man behøver å være like "dum" som en. Hvis man ikke forstår et spørsmål på grunn av manglende punktsetting så rangerer man neppe særlig høyt på IQ lista... :no:

 

PS. Jeg hadde noen problemer med NGT linja i forrige uke, men har ikke hatt det siden. Det er forøvrig svært sjelden jeg har opplevd det med NGT.

Endret av oblivian
Lenke til kommentar

oblivian:

Det er greit at man sitter mye forran datamaskinen altså, men det trenger ikke å bety at man behøver å være like "dum" som en. Hvis man ikke forstår et spørsmål på grunn av manglende punktsetting så rangerer man neppe særlig høyt på IQ lista...

 

nettopp!

Lenke til kommentar

Det har vel i tidligere poster blitt nevnt at enkelte kanskje lider av dyseleksi eller har andre grunner til å ikke kunne skrive perfekt eller tilnærmet perfekt norsk.

Med tanke på dette bør man kunne inneha litt toleranse oberfor enkelte innleg så man ikke skremmer vekk folk som lurer på noe eller ønsker å svare på innlegg.

 

Edit:Dette var jo totalt off-topic og et moderator svar,jeg skammer meg :blush:

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...