Gå til innhold

Rockstar gir bort gratis spill til de som eier Grand Theft Auto-trilogien på PC 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier ikke å kommentere på unøyaktig språk når jeg skjønner hva som er ment, men her må jeg gjøre et unntak.

Å gi bort gratis spill synes jeg er litt frekt. Det var jo gratis i utgangspunktet. Om de derimot gir bort spill gratis så gir det litt mer mening. Om vi ser bort fra at å gi bort noe som regel forutsetter at man ikke betaler for det - altså er det gratis.

Jeg forventer at forfatteren umiddelbart legger seg langflat og skylder på desken som har rotet dette til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Rogshit skrev (5 timer siden):
Han-solo12 skrev (7 timer siden):

Wow, litt av en kompensasjon for en klustertruck av en lansering. Kjøp tre gamle ødelagte spill og få et gammelt til på kjøpet:)

Bedre enn ingenting

Ikke når du eier alle fra før. :p 

Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (6 timer siden):

Jeg pleier ikke å kommentere på unøyaktig språk når jeg skjønner hva som er ment, men her må jeg gjøre et unntak.

Å gi bort gratis spill synes jeg er litt frekt. Det var jo gratis i utgangspunktet. Om de derimot gir bort spill gratis så gir det litt mer mening. Om vi ser bort fra at å gi bort noe som regel forutsetter at man ikke betaler for det - altså er det gratis.

Jeg forventer at forfatteren umiddelbart legger seg langflat og skylder på desken som har rotet dette til.

Godt poeng! Desken har endret det nå, etter en lengre debatt med redaksjonsledelsen og styreleder, samt tillitsvalgt og HR-ansvarlig. Advokatteamet er på standby også. 

( ;) )

Endret av Arodem
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...