Gjest 49ecc...ae4 Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 lagt under et tema som heter korona humor på kg?? Begynner å bli latterlig lavt under taket men slenge dritt til folk i andre temaer som går direkte på den som skriver hvor idiotiske de er. Hetsing av overvektige er ok og .. merkelig opplegg syns jeg da. Anonymous poster hash: 49ecc...ae4 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Det er ikke sikkert man tåler koronahumor selv om det er en kategori for det? Er ei gruppe på fb som heter Koronahumor. Vet ikke hva du mener med kg.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Budeia skrev (1 time siden): Det er ikke sikkert man tåler koronahumor selv om det er en kategori for det? Er ei gruppe på fb som heter Koronahumor. Vet ikke hva du mener med kg.. Kvinneguiden Til TS: Bildet er ok etter min mening, selv om humoren er dårlig. Kanskje du ble slettet på grunn av elendig særskriving. Endret 22. desember 2021 av Dassen 4 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Kvinneguiden godtar ikke andre synspunkter enn det som kommer fra FHI og står i VG. Den minste antydning til kritikk av noe som helst, og vaksinene spesielt, betyr umiddelbar sletting. Det er bare å godta det hvis man skal skrive der. Men hvorfor skal man skrive der. 1 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Man kan ha humor rundt corona, uten å spre vaksinemotstand. 6 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg har personlig ikke noe problem med sort/galen-humor selv, og dette bildet var jo veldig "snilt" i så måte. Selv om jeg ikke er motstander kunne jeg godt sendt eller postet dette selv. Ser ikke helt problemet. Men, i en "seriøs" diskusjon kan man sikkert spare seg slikt da sikkert noen tar seg nær. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Artig🙂 Trist at folk ikke tåler humor lenger, jeg skulle gjerne ha sett mer av den type artige humoren som gikk på TV for rundt 20 år siden. Dagens TV-humor er jo bare helt utrolig kjedelig. Endret 22. desember 2021 av PosteMonopolet 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 bildet beskriver jo det som ser ut til å bli realiteten. eneste avviket, er at jeg har hørt at på booster 8 får du en gratis brødrister. (som sikkert er sponset av norske kraftleverandører for at vi skal bruke mer strøm) 4 1 Lenke til kommentar
Adobyen Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 (endret) :utakt skrev (På 22.12.2021 den 19.20): Kvinneguiden godtar ikke andre synspunkter enn det som kommer fra FHI og står i VG. Den minste antydning til kritikk av noe som helst, og vaksinene spesielt, betyr umiddelbar sletting. Det er bare å godta det hvis man skal skrive der. Men hvorfor skal man skrive der. KG tillater ikke synspunkter om hvorvidt uvaksinerte skremmer og sprer smitte heller. Det er ikke lov å poste en nyhetsartikkel om en uvaksinert pleier som smittet en pasient som døde. Ikke om koronapass og ikke om bivirkninger. Masse tråder er bare plutselig stengt. Jeg begynte å se meg rundt etter andre nettforum, og fant dette. Jeg vet ikke hvilke regler som gjelder her, men håper at jeg kan finne det ut. Endret 23. desember 2021 av Matvrak 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 Matvrak skrev (19 minutter siden): Jeg vet ikke hvilke regler som gjelder her, men håper at jeg kan finne det ut. https://www.diskusjon.no/guidelines/ 1 Lenke til kommentar
Adobyen Skrevet 23. desember 2021 Del Skrevet 23. desember 2021 :utakt skrev (6 minutter siden): https://www.diskusjon.no/guidelines/ Takk, jeg har nettopp funnet dem og begynt å lese 👍 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Vi på diskusjon kan jo ikke svare for KG, hvorfor KG modererer som de gjør. Fordi vi har andre retningslinjer vedrørende koronadiskusjon såvidt jeg vet. Vi har jo lagt oss på en linje der vi tillater diskusjon vedrørende korona og vaksinasjon. Dette fordi vi har rom for meningsytringer (så lenge meningsytringene følger våre retningslinjer, det vil si ikke off topic eller personangrep osv). Og selv tenker jeg at det fort kan bli usunt dersom konspirasjonsteorier ikke blir motsagt, så det er jo også en argumentasjon for å tillate diskusjon rundt dette. Men, vi ønsker jo at i debatten skal være mest mulig saklig (så akkurat bilder _kan_ være uønsket i noen tråder, men for eksempel ok i tråder som er dedikert for humor, sjekk den enkeltes tråds retningslinjer i første post eller spør en moderator ved tvil) Ellers så ønsker vi jo at konspirasjonsteorier holder seg til tråden om nettopp konspirasjonsteorier, når noen spør om bivirkninger for eksempel etter vaksine i tråd så er det off topic å ytre hva en mener om koronavaksinen når man aldri har tatt vaksinen og dermed ikke opplevd bivirkninger, dette blir bare støy og urelevant for tråd. Vi observerer jo at det kan være skittkasting og personangrep fra pro og anti-siden vedrørende vaksiner og det har vært en diskusjon dog om vi er nødt til å stenge enkelte tråder, så jeg vil oppfordre på _sterkeste_ at begge sider - både de som er for, og imot vaksiner, holder en saklig og konstruktiv debatt og bidrar til et godt og inkluderende diskusjonsmiljø, så slipper vi å stenge. Dette ansvaret må begge sider være bevisst. Velkommen som ny bruker, matvrak! Ved spørsmål om hvordan ting funker, så er det bare å ta kontakt, enten i tilbakemeldingskanal eller sende oss moderatorer enn PM. Vi har i hovedsak et ganske godt miljø på diskusjon, utrolig mye hjelpsomme, kloke mennesker blant brukerne så jeg tror du vil trives! 🤩 1 3 Lenke til kommentar
Adobyen Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 GiaMahan skrev (19 timer siden): Velkommen som ny bruker, matvrak! Ved spørsmål om hvordan ting funker, så er det bare å ta kontakt, enten i tilbakemeldingskanal eller sende oss moderatorer enn PM. Vi har i hovedsak et ganske godt miljø på diskusjon, utrolig mye hjelpsomme, kloke mennesker blant brukerne så jeg tror du vil trives! 🤩 Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå