Kirukk Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei.. Vurderer å gå til innkjøp av en bærbar maskin... i løpet denne elr neste uke.. Hvis jeg skulle velge en tilsvarende pc som ibm t40p / t41p hvilken burde jeg da velge?? Tenker på spec og likedann..en annen laptop som tilsvarer en ibm maskin...og så klart billigere enn ibm... Trenger dog ikke være helt identiske men en i samme slengen...ytelse vekt osv... Takker. Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hmm... Her var det ikke mye... Ingen som kan anbefale noe her da??? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tror kanskje du burde skrevet litt om hva du skal bruke den til. Hvilken pris du ser for deg, og slikt noe. Da er det lettere for folket her å anbefale deg en maskin. Hvilke har du sett på? For jeg regner med at du har drevet en del research allerede... Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hei... OKi...Prøver igjen.. Den skal være nesten likedann som en ibm maskin..tenker da på spes..ytelse vekt osv.... En ibm maskin er jo ganske dyr... t40p ca 23 tusen... og selve ibm merket er også verdt endel... derfor en som yter like bra som en ibm maskin til en rimeligere penge... under 23 tusen altså.... Jeg har sett litt på whitebox, fujitsu , og ibm... Går det ikke kan nå å kjøpe en maskin under 23 tusen med spec slik ibm t40p ?? Lenke til kommentar
nander Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nå er det bare å inrømme at jeg til tider kan virke litt lat... men om du gir spesifikasjonene til maskinen du tenker på, slik at vi slipper å finne dem selv, vil du nok få fler og bedre svar..... grenser til hvor hjelpsom man er.... Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Ufff... oki.. Nu prøver vi igjen.. Her er spes til ibm t41p CPU: Pentium M 1,7 GHz Ram: 512 MB (max 2GB) Harddisk: 60 GB, 7200RPM Drev: CD-RW/DVD Skærm: 14,1` TFT (1400*1050) Grafikkort: ATI FireGL T2 128MB Modem/Lan: Gigabit netkort + 56K modem + Wireless m. Secure chip + Bluetooth Porte: USB2 m.fl. Vægt: 2100 gram Software: Windows XP Pro Garanti: 3 år Nå????? Flottt om noen kunne svare litt.... takker.. Endret 10. januar 2004 av Kirukk Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 De specsene der kombinert med størrelsen til T41p er det nok ikke mange maskiner som matcher. De som gjør det har prislapp i samme divisjon som T41p. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå