sofiepett Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Hei! Har en samsung lydplanke / soundbar (Samsung Q960A), Samsung TV og en Philips Hue Sync Box. Hva er den beste måten å koble alt sammen? Jeg forstår ikke så mye av eARC/ARC, og hvordan man bør sette opp innstillingene til Hue Sync Box for å få det til å fungere. Dette er enhetene jeg ønsker å koble til Philips Hue Sync Box: TV dekoder fra Telenor Nintendo Switch Google Chromecast Noen tips? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Arc må benyttes fra planke til tv for å kunne bruke 1 fjernkontroll til å justere lyd. Hue boxen kan jeg dessverre lite om. Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 20. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2021 22 minutes ago, xClaymanx said: Arc må benyttes fra planke til tv for å kunne bruke 1 fjernkontroll til å justere lyd. Hue boxen kan jeg dessverre lite om. Jeg har TV koblet til lydplanken via ARC, men får ikke brukt den vanlige tv-kontrollen til å styre lyd. Da må jeg bruke kontrolleren som følger med planken. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Da må du programmere fjernkontrollen. Dette gjøres på et av menyvalga helt til venstre. Følg veiledningen, så skal nok resten være i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå