Redaksjonen. Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Nios nye ET5 går i konkurranse med Tesla Model 3 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 Herlig! Tesla Model 3 trenger å få litt konkurranse. 😊 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 Stusser litt på prisnivået her. Dere sier den koster 465 000,- i Kina, men at det ikke er noen god indikasjon på norsk pris. Hvorfor ikke? Eller egentlig: Hva vil det si? Forventer vi at den blir enda dyrere? Billigere? Jeg forstår at det ikke er satt noen pris, men vi burde jo klare å gjette basert på andre biler Nio selger her til lands? Spennende bil, men om den blir dyrere i Norge enn i Kina så er den jo et stykke unna Model 3 i prisklasse. Lenke til kommentar
Leif Hansen Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 Hadde nær sagt, er det mulig ? Svaret ligger i hvor kjapt produsentene kan foretat endring...ref: Former Tesla employee Tesla stock will be worth $1M Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 75, 100 og 150 kWh batteri pakker visstnok. De 2 største blir nok ganske dyre. Spent på pris på en middels utstyrt 75 kWh rwd utgave, det holder for min del. Nesten rart de får det til, alle andre produsenter stopper jo helt opp på 100 kWh grensen. Det er vel et spørsmål om kostnad som alltid. Bedre å lage flere biler med begrenset antall batterier tilgjengelig. Når det er sagt så er det vel fortsatt ikke levert noen 150 kWh utgave. Mye kan forandre seg mot leveringstidspunktet. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 Jeg trekker et dypt gjesp og venter til produsenter som verdsetter demokrati og menneskerettigheter produserer noe lignende til lignende pris. Kina viser at det er mulig, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Veldig flott bil. Ser ut som en raffinert Tesla Model 3. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Leif Hansen skrev (På 21.12.2021 den 9.17): Hadde nær sagt, er det mulig ? Svaret ligger i hvor kjapt produsentene kan foretat endring...ref: Former Tesla employee Tesla stock will be worth $1M Nja, jeg ville ikke akkurat tatt alt han der kommer med for god fisk. Han blander f.eks. tilsynelatende Tesla og SpaceX, for eksempel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå